Zver od 1050 konja, pa još na baterije: POGLEDAJTE ČUDO AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE (FOTO)

faradej
instagram @auto.am

Kompanija koju muče brojni problemi prikazala je FF 91, luksuzni električni SUV koji bi u proizvodnju trebao krenuti sledeće godine. Do 'stotke' će ubrzati za samo 2,39 sekunde.

A photo posted by Cool Hunting (@coolhunting) on

Faradej Future FF 91 je luksuzni električni SUV koji bi sa svojih 1050 KS do “stotke” ubrzava za samo 2,39 sekundi, a ovo suludo ubrzanje pozicioniralo ga je iznad Tesle, Vejrona ili Ferarija. 

Kompanija iza koje stoji kineski milijarder i osnivač “LeEca” Jua Yueting, predstavila je FF 91 na CES-u u Las Vegasu. Čelnici kompanije izjavili su kako će ovo biti tehnološki najnapredniji automobil kada stigne na tržište. Njegova proizvodnja bi trebala krenuti početkom sledeće godine, a već se primaju i rezervacije. Za rezervaciju treba izdvojiti 5000 dolara, dok bi mu konačna cena mogla biti oko 180.000 dolara, piše Rojters. 

Iz kompanije kažu kako će modularna arhitektura i fleksibilan položaj baterija omogućiti kompaniji brže izbacivanje budućih modela. FF 91 bi trebao da pređe 608 kilometara sa jednim punjenjem.

Automobil koji podseća na neke futurističke kreacije iz SF filmova nema kvake na vratima jer će se vrata otvarati kad vozač priđe FF 91. U enterijeru će imati i hologramski sistem koji će na vetrobransko staklo projektovati sve važne informacije.

Faradej je tokom prezentacije prikazao i kako se automobil na parkingu može sam parkirati, a kako bi to ostvario opremljen je nizom senzora – kamerama i radarom.

Tokom prezentacije kompanija je imala još jedan gaf. Nakon što je Jia Yueting dovezao automobil na pozornicu klikom na dugme naredili su mu da se sam pokrene, ali auto nije reagovao. Ipak iz drugog pokušaja je uspeo.

A photo posted by CHIP ?⚪️ (@chip_de) on

Ako bi kompanija uspela da odgovori na izazove, FF91 bi mogao biti snažan rival Tesli i ostalim luksuznim električnim automobilima. Naime, mnogi su postavili pitanja oko konačnog uspeha projekta zbog nestašice novca i odlazaka niza čelnika.

Među problemima Rojters navodi i neisplaćivanje  plate izvođačima koji rade u Faradejevoj fabrici u Nevadi, a LeEco je u decembru naveo kako su u pregovorima da osiguraju oko 1,4 milijarde dolara od strateškog investitora.