SVI MRZE TRAČARE: Ako želite da IZBEGNETE OTKAZ recite zbogom ovim LOŠIM NAVIKAMA!

Posao
Pixabay.com

U velikim i uspešnim kompanijama postoje određena nepisana pravila, a u pojedinim momentima se više cene od znanja i veština zaposlenih.

 

Radno mesto, vaš rad, trud i zalaganje su ključne stvari za dobro obavljanje svakodnevnih radnih zadataka.

Ako zanemarite bilo koju stvar koja je u opisu vašeg posla, vaše sposobnosti i znanje mogu da padnu u potpuno drugi plan, piše B92.

Ove navike se vezuju sa neprofesionalne osobe, te vam savetujemo da ih se što pre rešite.

Korišćenje mobilnog telefona

Celodnevno korišćenje mobilnog, tipkanje po ekranu i privatni razgovori su često na spisku zabranjenog ponašanja u brojnim kompanijama. Osim ako je vezano za posao, ovakvo ponašanje se neće svideti nijednom poslodavcu. Naš savet je da se oduprete proveravanju društvenih mreža i dopisivanju, sem u hitnim situacijama.

Tračarenje

Ako želite profesionalno da obavljate svoj posao, kao i da takvu sliku ostavljate na kolege, držite se podalje od svih vrsta ogovaranja. Tračerenje smanjuje produktivnost, a imajte u vidu da time stvarate veoma lošu radnu atmosferu.

Neuredno radno mesto

Osim što šaljete lošu sliku o vama, neurednost vam može otežati koncetraciju. Neorganizovanost, odnosno razbacane stvari će vam i oduzeti mnogo vremena jer ćete stalno morati da kopate po stvarima kako biste pronašli ono što vam treba.

Zanemarivanje kodeksa oblačenja

Mnoge kompanije imaju svoja pravila odevanja. Ako je to slučaj I kod vas, onda sigurno znate da prekratke haljine, bretel majice I duboki dekoltei apsolutno nisu prihvaćeni. Zato, ako još uvek ne pošutujete kodeks oblačenja, razmislite dobro o tome. Poznato je da neukusno oblačenje odaje utisak neprofesionalnosti.

Stalno kašnjenje

Ne postoji osoba kojoj se nije desilo da zakasni za posao. Kašnjenje je neizbežno, bilo da je reč o saboraćajnom kolapsu, lošim vremenskim uslovima ili iskrslom privatnom problemu koji morate hitno da rešite. Ipak, stalno kašnjenje spada u lose radne navike koje aposlutno smetaju svim vašim odgovornim kolegama, a posebno poslodavcu.