Evo šta da uradite kada je u prodavnici CENA NA KASI VEĆA OD ONE NA RAFU

Radnja Prodavnica
Pixabay.com

Neretko se dešava da je proizvod, koji ste platili, imao jednu cenu na rafu, a sasvim drugu na kasi. U takvim slučajevima, trgovac je dužan da vam nadoknadi razliku u ceni.

 

Potrošači se često pitaju šta treba da urade kada, tek pošto su platili proizvod, vide da je cena na kasi viša od cene na rafu. Takve greške se najčešće dešavaju u prehrambenim prodavnicama zbog velikog broja artikala i česte promene cena zbog vikend i drugih akcija.

U slučaju kada je istaknuta cena na rafu niža u odnosu na onu koja vam je naplaćena na kasi, trgovac je dužan da vrati razliku. Po zakonu, trgovac je dužan da prodaju vrši po ceni koja se nalazi istaknuta uz proizvod na rafu ili koju navodi u katalozima, televizijskim reklamama ili nekom drugom obliku oglašavanja.

Ako se, ipak, desi da je cena na kasi veća od cene na rafu potrošač ima pravo na nadoknadu razlike. Proizvod, u tom slučaju, ne treba vraćati, već se treba obratiti poslovođi prodajnog objekta sa zahtevom da vrati razliku.