Vesti  Biznis

DA LI STE ZNALI? Simboli prestižnih svetskih brendova nose SKRIVENE PORUKE!

Ispostavilo se da su logotipi širom sveta prvenstveno stvoreni da predstavljaju nešto više od lepog vizuala neke kompanije. U nekim slučajevima svaki nabor, linija i boja imaju posebno značenje.
Autor: bizlife.rs Foto: Pixabay.com
Vreme: 21:48h | 09. januar. 2017.
0

 

Ovo su neki od najpoznatijih logotipa sa svojim skrivenim značenjem, objavio je Bright side:

 

Hyndai

 

#Repost @hyundai_kz with @repostapp. ・・・ А вы знали, что логотип Hyundai означает двух человек, пожимающих друг другу руки? Они символизируют компанию и клиента. Действительно, с момента своего основания, компания Hyundai прилагает максимум усилий для того, чтобы создавать и предлагать своим клиентам качественные товары, отвечающие требованиям клиентов. В этом заключается секрет успеха компании Hyundai, которая за несколько десятилетий превратилась из небольшой мастерской в огромного международного автопроизводителя. #Hyundai #hyundaikz #car #Hyundailogo #company

Фотографија корисника Azamat Kuldzhanov (@ohmasterpiece) дана

 

Većina misli da je logo južnokorejskog konglomerata jednostavno prvo slovo njegovog imena. Zapravo slovo H simbolizuje dvoje ljudi, klijenta i predstavnika kompanije, koji sklapaju dobar posao i rukuju se.

 

Adidas

 

Comments???

Фотографија корисника @adidas_logo_free дана

 

Ime je izvedeno od osnivača Adolf Dassler-a. Logo se vremenom menjao ali je uvek imao tri linije, koje trenutnom konfiguracijom čine trougao. One zapravo predstavljaju planine koje sportisti treba da pređu na svom putu do uspeha.

 

Apple

 

#googlesearch#applelogo

Фотографија корисника @apple_logo дана

 

Rob Yanov dizajner loga, objasnio je jednom prilikom:

 

- Jednom sam kupio vreću jabuka, stavio ih u činiju i crtao nedeljama, pokušavajući da pojednostavim sliku. Zagrižaj jedne jabuke je takođe bio deo eksperimenta, i sasvim slučajno sam shvatio da zagrižaj (na engleskom bajt – "bite") zvuči isto kao i kompjuterski izraz "byte“.

 

Amazon

 

Selling $3 for madden mobile! #amazonlogo #amazon #madden16 #madden #maddenmobile

Фотографија корисника #PhillyEaglesDeals (@phillyeaglesnation2k17) дана

 

Na prvi pogled ovaj logo nije ništa specijalno. Ipak dizajniran je na osnovu filozofije kompanije. Strelica simbolizuje osmeh, a njima je na prvom mestu zadovoljstvo klijenata. Strelica je takođe razvučena od A do Z, jer ova kompanija u principu prodaje sve od igle do lokomotive, ili što bismo mi rekoli ’Od A do Š’.

 

Toyota

 

#Toyota #Toyotalove #Toyotalogo

Фотографија корисника 20-5-18-18-25 (@_o_b_wan_) дана

 

Mnogi logo ove kompanije porede sa stereotipom kauboja sa šeširom. Zapravo reč je o stilizovanoj slici iglenih ušiju sa navojem koji kroz njega prolazi. To je nagoveštaj prošlosti kompanije koja je pravila mašine za tkanje. Međutim ista simbolika predstavlja i slovia punog naziva.

 

Formula 1

 

 

Obratite pažnju na beli razmak između slova F i crvenih crtica. Crvenilo ne predstavlja broj 1 već je on oslikan u potpunosti belom bojom. On je takođe je grafička predstava brzine formule i bolida.

 

BMW

 

 

Verovalo se da sredina loga predstavlja elise što podseća na raniju istoriju kompanije koja je radila za avione. Ipak u pitanju je jednostavno bavarska zastava, odnosno regija Nemačke u kojoj je firma osnovana.

 

Coca – Cola

 

Vintage Coca-cola cooler box #cocacola #coca #cooler #coke #cokecooler #cocacolalogo #cokelogo #cocacolacooler #sodapop #sodacooler #sodacoolerlogo

Фотографија корисника Gentleman picker (@gentlemanpicker) дана

 

U najpoznatijem logotipu na svetu između slova O i L nalazi se Danska zastava. Koincidencija ili ne, kompanija je koristila baš ovakav vizual u Skandinavskim zemljama.

Pinterest

Komentari

Nije moguće komentarisati vesti starije od 5 dana.