EPS ZATRPAN ŽALBAMA: Ponovo će se očitati 6.323 brojila

Racun za struju
Ilustracija

Iz EPS uverevaju da će sve opravdane reklamacije na decembarske troškove biti uvažene. Počinju dodatne kontrole očitavanja, ali i unošenja novih podataka

 

Nezadovoljni potrošači koji su za decembar dobili basnoslovno visoke račune za struju poslali su 6.323 žalbe u “Elektroprivredu Srbije”.

Iz EPS uveravaju da će svaka opravdana reklamacija biti uvažena. Od juče su čitači krenuli na teren, pa slede i dodatne kontrole očitavanja potrošnje električne energije, a ponovo će se proveravati i unošenje podataka u sistem kako bi se izbegli ponovni “gafovi”.

Broj reklamacija na decembarske račune je 6.323, što je svega 0,18 odsto od ukupnog broja od 3,5 miliona kupaca“, tvrde u EPS. – Cilj je da svi potrošači budu zadovoljni i da niko ne bude oštećen.

Najhladniji januar u poslednjih 50 godina nije mogao da rashladi usijanu atmosferu u “Elektroprivredi Srbije” tokom proteklih 15 dana zbog problema sa računima za struju.

Tako su rudari, energetičari i monteri EPS prošlog meseca imali dodatne muke jer se dnevna potrošnja struje približila rekordu iz februara 2012. godine. Prosečna temperatura od minus 3,6 stepeni Celzijusa u Beogradu najhladniji je zabeleženi januar od 1964. godine kada je upisan prosek od čak minus 5,5 Celzijusa.

Konkretno, 10. januara, kada je u nekim delovima Srbije minus dostizao i 33 stepena Celzijusa, potrošnja struje iznosila 138 miliona kilovat-sati, što je 20 odsto više nego istog datuma prošle godine.

“Potrošnja električne energije tokom decembra 2016. i januara 2017. godine veća je za 560 miliona kilovat-sati u odnosu na period pre godinu dana”, kažu u najvećem javnom preduzeću. – Povećanje potrošnje električne energije u decembru i januaru kretalo se od 10 do 20 odsto zavisno od temperaturnih razlika.