Beograđani OGORČENI zbog nestašice Bus Plus karata, APEX tvrdi: Karata ima dovoljno

Medije je obišla vest da vlada nestašica Bus Plus kartica. Iz Apex-a su odmah reagovali, demantujući ove tvrdnje. Ipak, našoj redakciji javili su se čitaoci koji nisu uspeli da kupe kartu, niti da objasne kontrolorima o čemu se radi: odmah su bili izbačeni iz prevoza.

– Krenula sam jutros na posao. Otišla sam na trafiku koja mi je na putu do stanice sa željom da kupim plastičnu karticu Bus Plus-a, namenjenu za više vožnji. Rekli su mi da nemaju. Otišla sam na drugu trafiku, ali ni tu nisu imali. Morala sam da uđem u prevoz kako ne bih zakasnila na posao. Ušla sam u 37 na Banovom Brdu, stanica “Trebevićka” u Požeškoj ulici. Kod Ade su ušli kontrolori i tražili mi kartu na uvid. Pokušala sam da objasnim da na dve trafike nisam mogla da je kupim, da sam pitala vozača da li mogu da kupim, ali on nije imao sitno, tako da nemam kartu, ali ne svojom krivicom. Međutim, naterali su me da napustim vozilo iako sam žurila na posao. Kada smo izašli iz autobusa, i oni su čekali sledeći, pitala sam ih kako ja sada da uđem, kada će svaki put da me izbace. Nasmejali su se i rekli da to nije njihov problem. Oni su ušli u 23, ja sam ostala. Ušla sam u sledeću 37, a isti kontrolori su me sačekali kod Sajma. Ponovo sam morala da napustim vozilo. Ja ne mogu da verujem kakav je to način, evo, ja želim da kupim kartu a ne mogu! I šta ja da radim, da idem peške na posao? – pisala je redakciji Dnevno.rs ogorčena Beograđanka Marina A.

I mi se pitamo? I baš u to vreme pojavilo se saopštenje Apex-a koje prenosimo u celosti:

Povodom napisa u pojedinim medijima da na prodajnim mestima nije moguće kupiti plastične kartice, kompanija “Apex Solution Technology” saopštava:

Ne postoji nestašica BusPlus plastičnih kartica. U pitanju je trenutni zastoj u lancu snabdevanja karticama, usled višestrukog porasta potražnje.

Sva prodajna mesta se snabdevaju na dnevnom nivou, ali se dešava da za jako kratak vremenski period rasprodaju trebovane kartice, usled velike potražnje za plastičnim karticama koja konstantno raste.

Očekujemo da će se stanje na pojedinim prodajnim mestima stabilizovati narednih dana. Kompanija Apex Solution Technology

Za jedan medij, portparolka Apex-a izjavila je kako bi trebalo da se potrudimo da kontrolorima objasnimo problem, a ukoliko ne uspemo u tome, da ih slobodno prijavimo dispečerskoj službi. Nismo sigurni da će to baš funkcionisati u praksi, budući da je i slučaj naše čitateljke to potvrdio.

Iz ovoga se može jedino zaključiti da smo osuđeni da “lutamo” od trafike do trafike, dok ne nađemo onu koja prodaje kartice, ili da idemo peške. Blago onima koji su “motorizovani”.