NIJE IM DOSTA NOVCA: Korisnici širom sveta BESNI na JuTjub zbog OVE ODLUKE!

Jutjub
Pixabay.com

Kako bi porekli glasine da nedovoljno plaćaju muzičare, vlasnici JuTjuba odlučili su da najžešće obožavatelje muzike zasipaju reklamama - sve dok ne kupe pretplatu!

 

JuTjub uskoro planira da poveća broj reklama kada gledate muzičke spotove, a razlog tome je da uvere više od milijardu korisnika da razmisle o novoj vrsti pretplate koju stranica uskoro planira da uvede, izveštava Bloomberg.

Razlog za to su korisnici koji JuTjub koriste kao izvor muzike, odnosno oni koji JuTjub slušaju veoma dugo. Upravo oni susretaće se sa sve većim brojem reklama.

Lior Koena, glavni JuTjubov čovek za muzičke sadržaje naglasio je da ‘niko neće hteti da sluša reklame nakon što pogleda spot omiljene grupe’.

Po uzoru na Apple i Spotify

Koen nastoji da dokaže da je JuTjub u celosti posvećen ideji da korisnici koji slušaju muziku jednostavno moraju da plate više, a razlog je muzička industrija koja Google već duže vreme optužuje zbog videa koji krše autorska prava i autorima muzike i izdavačkim kompanijama ne daju prikladni udeo u zaradi.

Jutjub tako planira da uvede svojevrsnu protivtežu sve većem uticaju Spotify Technology-a i Apple-a koji trenutno vode po broju online muzičkih servisa i samim tim ostvaruju vrlo veliku dobit.

JuTjub je prošle godine zaradio oko 10 milijardi dolara, s tim da velika većina tog iznosa stiže iz reklama. Dodamo li ovome potencijalnu pretplatu, zarada bi mogla biti još veća.

Kulturni pomak

Ovo je, šta god Google napravio, vrlo radikalni potez za veb stranicu koja je oduvek bila besplatna. Uvođenje muzičke pretplate će doneti zaradu, ali sigurno neće dobro rezonirati sa slušaocima koji su navikli na nešto ‘jeftiniju’ uslugu.

Koliko će im se ovaj podvig na kraju dana isplati saznaćemo kada kompanija najavljenu pretplatu konačno i uvede.