Ko je ubio 150 ljudi u srušenom avionu?

U proteklih godinu dana srušena su dva aviona, ubijene stotine ljudi, a da nikada nismo dobili informacije što se s njima dogodilo. Jedan je nestao s lica zemlje i nikada nije pronađen jedan komadić malezijskog aviona, a ako se samo prisetimo službene informacije tada su bile - svi su mrtvi. Iako za tako nešto baš nikada nije bilo dokaza.

 

Sledeći avion, takođe malezijski, srušen je iznad Ukrajine i javnost nikada nije dobila službene informacije što se s avionom zapravo dogodilo – računalo se da će javnost vremenom zaboraviti. To se i dogodilo. Javnost je ućutkana i bez informacija.

U francuskim Alpima opet je pao avion, a poubijano je 150 ljudi od čega je i veliki broj dece. No, ovaj slučaj ekspresno je završen. Službene informacije kažu: Monstrum je 28-godišnji mladić, kopilot i sin vrlo obrazovanih ljudi koji nikada nije imao nikakvu mrlju u svom životu, a kamoli nekih psihičkih problema koji su potrebni da se svesno učini ovo što mu sada žele prikrpati – mrtav i bez mogućnosti obrane.

Jeste li svesni koliko psiho-testova i pretraga moraju da prođu piloti kako bi uopšte upisali školu za pilote, a onda i leteli? Jeste li svesni da neko toliko labilan da zbog svađe ubije 150 ljudi ne može biti pilot? Zapravo, službena verzija priče vrlo je sumnjiva jer je mnoštvo pitanja ostalo otvoreno i nema apsolutnih dokaza da je mladić učinio tako strašan zločin.

Međutim, mantre koje se ponavljaju dovoljne su da se javnost umiri. Ipak, šta ako nije tako? Šta ako smo opet svi prevareni, a s obzirom na informacije do kojih je došao nemački istraživački novinar, Udo Ulfkote, javnosti poznat po tome što je nakon dugogodišnjeg rada u nemačkim medijima za „Russia Today” izašao s informacijama o tome kako svetski mediji i CIA lažu i manipulišu javnost vestima koje je i sam za novac radio, čini se kako je istina ipak malo drugačija.

Naime, on je javnosti otkrio nešto do sada potpuno nepoznato, a opet presudno. Iako je ekspresna presuda mladiću i njegovoj porodici koja je šokirana i etiketirana, završila istragu i iako sada svi čekaju da se koban događaj jednostavno zaboravi – pitanja ostaju da vise u vazduhu.

Neke osnovne stvari poput toga zašto je NESTALA memorijska kartica iz jedne crne kutije ostaju potpuno nejasne. Jer, nakon službenih informacija koje sada „mrtvog” 28-godišnjaka optužuju za zločin, sve nepravilnosti i pitanja prilikom istrage u potpunosti nestaju. Udo Ulfkote za „kopp.online” istražio je sledeće, vrlo zanimljive informacije koje indiciraju da ove nesrećne ljude nije ubio mladić već avionska kompanija koja pokušava da prikrije zločin.

On je napisao sledeće: „Osećate li se istinski i potpuno informisani u vezi sa srušenim nemačkim avionom Džermanvingsa? Ne? Ako je tako onda ste vi kao i ostali građani sveta. Budući da postoje otvorena pitanja koja se uopšte ne spominju o Džermanvingsu kompanije Lufthanse, mnogi ljudi sveta su jednostavno zbunjeni i postavljaju pitanja poput onoga, šta to kriju od nas?

U četvrtak se odigrala i prava pres konferencija o mogućem uzroku pada aviona. Postoji mnogo otvorenih pitanja, a koja su očito tabu. Jedini utisak koji se ostavlja nakon ove nesreće je taj da bi vazdušni saobraćaj trebalo izbegavati.”

Prvo pitanje: zašto istinu o crnoj kutiji koja navodno sadrži bitne informacije o kucanju jednog pilota na vrata pilotske kabine nisu izašle iz nemačkih, francuskih ili španskih medija već iz američkih? Kakve veze njihovi istražitelji imaju s tim?

Zašto nemački mediji prepisuju iz Njujork Tajmsa? Zašto se ponašaju kao lutke, a ne kao istražitelji, jer u pitanju je nemačka kompanija? Zašto su Amerikanci već znali ono što se nalazi u službenoj evidenciji? Svetski mediji ostavili su utisak da je nemačko stanovništvo namerno odvedeno na stranputicu, ali postavlja se pitanje, zašto?

Drugo pitanje: Zašto nijedan nemački novinar na pres konferenciji nije postavio pitanje o sigurnosnim problemima neurotoksina u vezi kontaminiranog vazduha u kabini (TCP / Aerotoxic sindrom)? U avionu ove kompanije jer taj toksin od pre poznat kao sigurnosni problem Džermanvingsa.

Naime, pre samo nekoliko nedelja u februaru ove godine u avionu Džermanvingsa na letu iz Lisabona u Keln u pilotskoj kabini se pojavila vrlo otrovna para. Ovo je informacija koja je u cenjenom nemačkom Špiglu izašla samo nekoliko sati nakon nesreće, no tu informaciju su apsolutno svi prećutali iako je moguće, upravo ova informacija potrebna za rasvetljavanje slučaja.

Zašto kojekakvi sigurnosni i svemirski stručnjaci dolaze i u medijima poput mantre ponavljaju jedno te isto: nije bilo nikakvih sigurnosnih problema? A pre samo nekoliko meseci u Nemačkoj je izbio skandal i baš svi mediji su izveštavali o neurotoksinima u avionu. Dok je u februaru 2015. jedan od Džermanvingsa morao zbog neurotoksina u kokpitu prisilno da sleti u Lion.

Nemački mediji pitaju se zašto to niko ne spominje? Pisalo se o vrlo opasnim problemima za putnike, a izveštavanje o tom problemu trajalo je sve do januara 2015. godine. Aviokompanija je čini se u velikom strahu. Budući da su sigurnosni problemi od neurotoksina ogromni, nije jasno zašto o tome niko ne izveštava.

Na primer, 16. februara službene informacije o Džermanvingsu su bile sledeće:

1. U vazduhu kabine pronađeni su orgono-fosfati, poznata neurotoksićna hemikalija koja se koristi kao plamen i plastifikator motornog ulja.
2. Putnici aviona izloženi su tim hemikalija, a što može uzrokovati nesvesticu pilota i uništavanje zdravlja.
3. Posledice uticaja ovog neurotoksina na pilote u letu mogu uzrokovati smrt putnika.
4. Do sada nije napravljen nijedan avionski senzor koji bi mogao meriti te toksine u vazduhu kabine pa pilote nije moguće na to upozoriti.

Zbog neurotoksina u pilotskim kabinama aviona bilo čak 201 incident u samo jednoj godini, i to uvek u Džermanvings avionima. I subjektivno, prema ovom istraživanju jedino što možemo zaključiti je da su građani Nemačke, ali i sveta, namerno obmanuti zbog mogućeg kolapsa jedne od većih aviokompanija u svetu koja je nanovo ubila svoje putnike. Jer, kadtad neko će morati odgovoriti na pitanja zašto se ove bitne informacije skrivaju? Ili pak neće, kako to obično biva.

Čini se da toksične hemikalije u Džermanvings avionima o kojima je Nemačka brujala proteklih nedelja koje prema službenim informacijama mogu usmrtiti putnike zbog nesvestice pilota mogu objasniti ono što se dogodilo u francuskim Alpima.