Više od pola miliona opozvanih vozila je napravljeno u Japanu, dok je u Evropi pogođeno oko 220.000, uključujući Prius i CH-R napravljene između 2015. i 2018. godine.

Problem predstavlja oštećenje žice koja povezuje kontrolnu jedinicu hibridnog pogona koja ako je izložena i dođe u kontakt sa poklopcem može da izazove električni spoj i potencijalni požar.

Pomenuta žica može da se pokida vremenom usled vibracija tokom vožnje automobila.

Toyota je u SAD naložila opoziv skoro 200.000 jedinica, međutim za razliku od Japana i Evrope u Americi nije ugrožen Prius.

Iz kompanije su potvrdili da se dogodio jedan incident sa kratkim spojem u Japanu koji je izazvao dim u vozilu. U Toyoti su opasnosti od požara svesni od februara, ali nema potvrda da je bilo povreda.

Pogođena vozila će dobiti zaštitni sloj na problematičnoj žici.

Ovo je drugo masovni globalni opoziv Toyotinih vozila, prethodni se dogodio 2016, a obugvatio je skoro tri miliona automobila.

Tada su problematični bili vazdušni jastuci proizvođača Takata, koja je zadala ogromne glavobolje i drugim proizvođačima širom sveta.