Fejsbuk je izgleda odlučio da kompanijin Mesindžer nema dovoljno elemenata, pa je u aplikaciju za dopisivanje dodao video reklame koje se automatski puštaju.

Pristizanje funkcije korisnicima je već započelo, a može proći određeno vreme dok svi ne počnu da je primećuju.

Fejsbuk Mesindžer je prošle godine počeo sa prikazivanjem statičnih reklama, a sada ovo podiže na novi nivo. Aplikacija je u prošlosti mnogo puta optuživana za bloatware, a ovaj novi potez sigurno neće pomoći da ljudi imaju pozitivno mišljenje o Fejsbuk Mesindžeru kao racionalnom servisu.

Ostaje da se vidi kako će korisnici reagovati kada počnu da im se prikazuju video reklame koje se same i automatski reprodukuju, pored njihovih privatnih razgovora.

Iz Fejsbuka ističu da će pratititi ponašanje korisnika, a nakon analize će odlučiti da li će zadržati video reklame ili će ih odbaciti u nekom trenutku.

Korisničko iskustvo je prioritet za nas. Međutim dosadašnji signali, kada su se testirale bazične reklame, nisu pokazivali promene u tome kako ljudi koriste platformu i koliko poruka šalju. Video reklame bi mogle doneti drugačiju atmosferu i raspoloženje kod korisnika, ali mi nismo uvereni u to – navode iz Fejsbuka.