U NEDELJU POČINJE KATAKLIZMA: Nakon što VELIKI ASTEROID obiđe zemlju, sledi njeno UNIŠTENJE, a evo šta ga je NAJAVILO

Asteroid
Foter / NASA Goddard Photo and Video / photo on flickr

Teoretičar zavere tvrdi da je zemljotres u Meksiku, poplave u Teksasu i uragani na Karibima i Floridi povezani s teorijom 'Planet X'.

Asteroid 2012 TC4 približava se Zemlji brzinom od oko 25.600 kilometara na sat. Pored naše planete trebalo bi da prođe 12. oktobra. Ali, za samo tri dana kasnije teoretičari zavere najavljuju početak smaka sveta.

Ovaj asteroid NASA je otkrila pre pet godina, a prema procenama udaljenost kojom će prolaziti pokraj Zemlje neće biti manja od 6.800 kilometara niti veća od 270 hiljada kilometara.

Za Zemlju, kažu u NASA-i, od ovog svemirskog tela ne preti nikakva opasnost, ali svemirska agencija iskoristiće ovaj događaj kako bi testirala svetsku mrežu za otkrivanje i praćenje asteroida.

Sa druge strane, istaknuti teoretičar, Dejvid Mid, autor knjige “Planet X-dolazak 2017”. veruje da će potpuni haos krenuti prolaskom tajanstvene planete pokraj Zemlje, koju je nazvao “planet X” ili Nibiru.

On navodi da će našu planetu uništiti zemljotresi, potresi i uragani, a da će sve krenuti od 15. oktobra.

Inače, ovaj isti teoretičar govorio je i da će se tajanstvena planeta sudariti sa Zemljom 23. septembra. Kao što se da primetiti, mi smo još tu i ovo se nije dogodilo.

Sada Mid očekuje da planeta Nibira donese niz prirodnih katastrofa, uključujući vulkanske erupcije.

On kaže da su zemljotres u Meksiku, poplave u Teksasu i uragani na Karibima i Floridi povezani s teorijom ‘Planet X’.

Taj njegov kraj sveta uključivaće i ​’nuklearne ratove’ između SAD, Britanije i Rusije, Kine, Irana i Severne Koreje.