Predstavnik udruženja je dobio odgovor u kome nadležni inspektor konstatuje kako po njegovom rešenju nije postupljeno, i navodi da će “pratiti dalje izvršenje rešenja”. Od tog odgovora je prošlo godinu dana, a od inicijalne prijave 2 godine.
– Običan posmatrač bi mogao da se upita čemu onda zapravo služi Sekretarijat za inspekcijske poslove, kada nadležno preduzeće može komotno da ne postupi po rešenju tog sekretarijata bez ikakvih sankcija – navodi se u saopštenju Udruženja.
Pešaci, ne znajući da je tu biciklistička staza šetaju se istom po Savskom keju, što dovodi do čestih svađa između njih i biciklista. Isto se dešava i na ostalim lokacijama po celom gradu, u pitanju su Ruzveltova, Bul. Mihajla Pupina, Jurija Gagarina.
– Savski kej
– Blokovi
– Jurija Gagarina
– Ruzveltova
– Bul Mih PupinaOvako izgledaju beogradske biciklističke staze.
Od oko 90 km, uglavnom ili potpuno je nevidljivo, odnosno izbledelo, preko 50 km istih.
Svaka priča o stotinjak km bici staza u #bgd je LAŽNA! @beograd_rs pic.twitter.com/LaQ7Ppexc4
— Ulice za bicikliste (@uzbbgd) July 24, 2018
Za to vreme, “Beograd put” punom parom obnavlja horizontalnu signalizaciju na kolovozima širom Beograda, pa se beogradski biciklisti naprosto pitaju šta su skrivili gradskim službama?
– Dok su sa jedne strane gradonačelniku i njegovim zamenicima puna usta biciklista i održivog razvoja, na terenu se prosto vidi koliko se za čistiji, bezbedniji i održiviji Beograd zapravo brine – ističu biciklisti.