Bilo da je zbog vremena ili niskog pritiska, vrtoglavica je leti češća nego tokom hladnijih dana jer smo izloženi ekstremnijim vremenskim uslovima.

Postoji idealno rešenje za ovaj problem koje je veoma jednostavno.

Sve što trebate da uradite jeste da se spustute na pod i oslonite na kolena. Gledajte u plafon par sekundi, osetićete vrtoglavicu, a onda spustite glavu na pod kao da se pripremate da uradite kolut napred.

U ovom položaju okrenite glavu na onu stranu na kojoj najviše osećate vrtoglavicu i gledajte u vaš lakat. Ukoliko osećate vrtoglavicu, ostanite u ovom položaju dok vrtoglavica ne stane. Brzo podignite glavu do nivoa ramena tako da stojite paralelno u odnosu na pod. Držite glavu okrenutu u stranu sve vreme i zadržite se u ovoj poziciji 30 sekundi.

Brzo podignite glavu iznad nivoa ramena i držite je napola okrenutu ka ramenu. Kada se vrtoglavica smanji, polako se vratite u sedeći položaj. Možda ćete morati da ponovite ovu vežbu par puta. Pre nego ponovite vežbu, napravite pauzu od najmanje 15 minuta. Ukoliko se vrtoglavica ne vraća, nemojte da ponavljate vežbu.

Ovo je idealna metoda da se rešite kratkotrajnih vrtoglavica koje se javljaju iznenada i traju po par sekundi.

Možete ih osetiti kada ležete ili ustajete iz kreveta ili kada naglo okrenete glavu. Ako primetite da se vrtoglavice ponavljaju i traju duže obavezno se javite vašem lekaru.