Skoro da nema osobe, a posebno među pripadnicama nežnijeg pola, da ne želi bar neko kilo da skloni koje se nataložilo posle mnogo jake hrane i mnogo slavlja.

I dok se neki odlučuju na metode koje nisu toliko preporučljive, kao što su razni zahvati, invazivni tretmani, medikamenti i hemijski suplementi, bitno je da znate da i kada je mršavljenje u pitanju ono mora da bude zdravo, kako ne bi poremetilo balans u organizmu, jer vam bez toga neće mnogo značiti smanjeni broj kilograma, jer može da dođe do brojnih zdravstvenih komplikacija.

Dobro je znati da mršavljenje može da bude zdravo, bez mnogo odricanja, a evo tri koraka koja bi trebalo da poštujete svakog dana, te ćete na taj način prilično brzo, a sasvim zdravo gubiti kilograme koji vam smetaju.

Topla limunada

Limunada
Foter / Adventures of Pam & Frank / photo on flickr

Metabolički procesi u organizmu ne prestaju, rade konstantno, međutim, veoma je važno da ti procesi budu normalni, da sam metabolizam radi onako kako treba. Upravo su njegovi poremećeni načini rada često uzrok gomilanja kilograma koje je teško skinuti.

Kada započinjete proces mršavljenja onda će vam pomoći jedna navika koju treba da uvedete u svoj život svakog jutra, a to je ispijanje tople limunade.

Svakog jutra, odmah nakon umivanja i sređivanja, pre doručka, čaja ili kafe, potrebno je da popijete veću čašu mlake, tople vode koja je pomešana sa sokom od pola limuna najviše. Topla voda povoljno utiče na rad želuca, creva, ubrzava probavu i uopšte sve metaboličke procese, a limun u njoj će samo pojačati to dejstvo, te će uz sve vitamini uticati na bolji i jači imunitet, što je veoma važno u trenucima kada želite da smršate.

Ishrana

Torte slatkisi
sxc.hu

Kada ste svesni da je potrebno da mršavite zdravo, onda znate da vaš organizam ne sme da trpi glad, da ne smete sebi ukidati razne namirnice koje su uprkos svemu potrebne.

Nastavite da se hranite kao i do sada, vodite računa o tome da vam porcije ne budu prevelike i obimnije nego što vam je zaista potrebno. Bitno je da imate tri glavna obroka i dve užine, jer će tako vaš organizam uvek raditi normalno.

Međutim, ovaj drugi korak u mršavljenju znači izbacivanje jedne navike, a to je konzumiranje hleba i slatkiša. Ukoliko izbacite hleb, osim uz doručak, te izbacite slatkiše, posebno u popodnevnim i večernjim časovima, veoma brzo ćete videti prve zadovoljavajuće rezultate.

Fizička aktivnost

Vežbanje Teretana Fitnes
Pixabay.com

Mršavljenje se ne postiže samo kada radite naporne treninge i kada provodite mnogo vremena u teretanama. Naravno, fizička aktivnost je potrebna, ali ona ne podrazumeva samo i isključivo naporne vežbe.

Treći, jednostavan korak u ovom procesu zdravog mršavljenja trebalo bi da budu svakodnevne šetnje koje traju oko 45 minuta. Nekada to može da bude lagana šetnja, nekada brzi hod, ali je bitno da organizam naviknete na to, te će se tako ubrzati različiti procesi u organizmu, a posebno procesi koji sagorevaju masne naslage i čine da mršavite.