Čim je uspela da se osloni na nogu, on je poželela da smrša i da se vrati svojim fizičkim aktivnostima.

– Oporavak je bio jako težak za mene. Trebalo mi je godinu dana da se u potpunosti oslonim an nogu. Kada sam konačno uspela, osećala sam se kao da mi je operacija potpuno promenila telo – kaže Elizabet.

Elizabet je morala da potraži pomoć za mršavljenje, pa je počela da prati jedan Instagram profil koji joj je pomogao u skidanju suvišnih kilograma.

Njena početna težina je iznosila je 61 kilogram, a izgubila je 6 kilograma, završavajući na 54 kilograma.

– Nisam imala veći cilj osim gubitka težine i promene mog sastava tela. Kada sam počela da pratim ovaj Instagram profil, osećala sam se bolje nego ikada. Najvažnije je što se nikada nisam osećala gladno tokom skidanja kilaže – kaže Elizabet.

Kako je uspela da skine kilažu?

Elizabet je sarađivala sa dr Džejsonom Milerom kako bi se uverila da je njena ishrana dobro odabrana da se vidi transformacija.

– Imala sam određena vremena u kojima sam jela određene namirnice.

10.5 weeks Start weight: 135 Finish weight: 121 Chest measurement:34.75/31.75 Waist measurement smallest: 27/25.5 Waist measurement belly button:29.5/27 Waist measurement pant line: 32.5/30.25 Thigh measurement:23.5/22 @rpstrength has been the best decision ever! I have never ever stuck with a diet, but with my 1:1 coach he kept me motivated and accountable with the weekly and sometimes daily emails! He took care of everything and I didn’t have to think twice about if I was doing the right thing or not! That is why I highly suggest the 1:1 coaching! IT IS WORTH EVERY PENNY! @rp_transformations Me and my coach decided that 10.5 weeks and 14 pounds lost was a good stopping point for this cut! Time to maintain and down the road cut again! I have suggested this to so many friends! All you have to do is scroll on their IG page and you’re motivated! THANK YOU RP for teaching me how to eat, when to eat, and how to trust the process! THIS IS A LIFELONG LESSON 💙 #rpuntiliRIP #rpdiet #rpstrength #renaissanceperiodization #transformation #beforeandafter #abs #theyreback #6pack #flex #progressnotperfection #motivation #inspiration #happiness #healthylife #bikinibody #shred #otf #swim #allaboutthediet #absaremadeinthekitchen

A post shared by Elizabeth Harty (@elizabethharty94) on

Doručak je bio apsolutno najteži za mene, ali sam shvatila da je važan i više ga nisam preskakala –  kaže Elizabet.

Elizabet je morala da jede iste stvari u isto vreme i to joj je najviše pomoglo da dođe do svog cilja.

– Dr Miler bi u skladu sa tim pravio moju dijetu, a menjao ju je dva puta tokom 10 nedelja, a zatim je napravio završni obrazac koji se zove šablon za održavanje – kaže Elizabet.

Evo kako je izgledala njena dijeta:

3:50 ujutru – Popijte proteinski smuti
7:30 ujutru – Pojedite ovsenu kašu, ćureći burger, boraniju ili slatki krompir
11:30 ujutru – Pojedite jedan ćureći burger sa povrćem
15:30 popodne – Pojedite piletinu ili biftek sa bilo kojim povrćem
19:30 popodne – Pojedite istu stvar kao i obrok pre
21:00 uveče – Popijte proteinski smuti

U drugoj polovini od 12 nedelja, Elizabet je počela da dodaje i ugljene hidrate. Avokado, krastavci i maslac od kikirikija su bile njene omiljene masti. Počela je da koristi maslinovo ulje.

Elizabet je podelila svoj recept za proteiniski smuti:

  • 1 kašika proteina
  • Borovnice
  • Jagode
  • Voda

Kako su izgledale Elizabetine vežbe?

– Radiila sam “Orangetheory Fitness” (OTF) treninge 2-3 puta nedeljno. U svakom od tih 60-minutnih treninga sam sagorevala blizu 650 kalorija – kaže Elizabet.

Ona obično vežba po dva sata, voli da pliva ili da se jednostavno samo kreće. Svako kretanje je bolje nego sedenje, pa su fizičke aktivnosti način na koji ona može da se zabavi.

Elizabet kaže da je potrebno vreme da vidite rezultate i da ne treba odustajati. Ona preporučuje da pronađete stvari koje vas motivišu, i da kada vam zatreba neka podrška, kontaktirate prijatelje. Ona za povrće kaže da ga nikad ne može biti previše, i da je jako važno da počnete da ga jedete što češće.