Ove namirnice Utiču na stvaranje celulita:

Zaslađeni sokovi

Razni gazirani, a često i negazirani sokovi sadrže puno šećera aditiva i brzo smanjuju zategnutost kože. Zamenite ih običnom vodom u koju možete da dodati malo limuna.

Pica

Osim lošeg genetskog nasleđa, loša cirkulacija takođe može da pogoduje nastanku celulita. Pica se najčešće sastoji od puno masnoća i belog brašna – što je pogubno za cirkulaciju.

Beli hleb

Nutricionisti preporučuju da se belo brašno izbaci iz jelovnika – beli hleb povećava nivo insulina, donosi “prazne kalorije” koje podstiču nastajanje masnih ćelija.

Masna hrana i prerađevine

Kobasice i ostale mesne prerađevine, maslac, margarin, pavlaka i punomasni sir puni su trans masnih kiselina, pa brzo dolazi do povećanog insulina u krvi, koji podstiče stvaranje masnih naslaga i celulita.

Alkohol

Alkohol sadrži velik broj toksina i kalorija. Uz to, vitamin C, kalcij i cink teže se apsorbuju u organizmu i na taj način alkohol blokira njihov učinak protiv masnoća.

Šećer

Hrana bogata šećerom izaziva nagli skok insulina koji podstiče stvaranje masnog tkiva.