NOVA NOĆNA MORA GRČKIH UGOSTITELJA: Srpski turisti “paradajz turizam” zamenili “PAPRIKA turizmom”

"Paradajz turizam" možda nije ono što je bio, ali da li ste čuli za "paprika turizam"? Da, i to je srpski "izum".

zakintos
pixabay.com

Iz jedne naše turističke agencije otkrili su nam da im jedan od glavnih problema sa grčkim ugostiteljima srpski turisti prave zbog – paprike. Kako kažu, ne hvataju svi septembarske termine samo da bi uživali u toplom moru i plažama bez gužve, neki su tu prepoznali i dodatnu korist.

Autobus usput stane u Leskovcu, tu kupe papriku u džakovima. I onda odmor iskoriste i za pečenje paprike – ne na plaži, već u apartmanima u Grčkoj“, smeje se naš sagovornik i pojašnjava nam kako „paprika turizam“ onima koji ga praktikuje zapravo donosi višestruku korist.

Prvo, letuju po gotovo nerealnim cenama – poznato je da su krajem septembra aranžmani nekoliko puta niži nego u sezoni. Drugo, ne gube vreme za tradicionalno pripremanje zimnice. Treće, možda i ključno, ne troše svoju, već grčku struju za pečenje paprika, što im značajno olakšava račun za taj mesec.

Grčki ugostitelji su, navodno, svesni šta se dešava, ali nemaju rešenje. Ipak, sigurno je da im „paradajz turizam“ više nije najveća noćna mora kad su Srbi u pitanju.

Od žalbi koje stižu na račun ponašanja srpskih turista, daleko ispod te je ona na račun tinejdžera koji pod stolom hotelskog restorana dolivaju u čaše sok i pivo kupljene u obližnjem supermarketu. A da ne govorimo o onim bezazlenim lubenicama i sendvičima na plaži…