Bahatluku trgovaca nema kraja: Beograđanki se patike odlepile, radnja ne prihvata reklamaciju (FOTO)

Ljudi su nedavno ostali zatečeni pričom o italijanskom proizvođaču koji je srpskom kupcu poslao novi par patika iz Italije. Takav scenario nije moguć u Srbiji, sudeći prema iskustvu naše čitateljke.

Našoj redakciji se javila čitateljka po imenu Sanja, jedna od sve češćih potrošačkih žrtvi. Sanja, naime, nikako ne može da ostvari svoje pravo na reklamaciju, uprkos brojnim pritužbama.

– Kupila sam svojoj desetogodišnjoj ćerki patike u jednoj sportskoj radnji u centru grada. Obula ih je tačno šest puta i nakon mesec dana „nošenja” đon se odlepio. Naravno, odmah sam otišla do prodavnice u nameri da reklamiram patike. Čekala sam na odgovor 23 dana, a onda ih pozvala telefonom, i tada sam saznala da mi je reklamacija odbijena! Zvala sam i udruženje za zaštitu potrošača, ali oni su mi rekli da su nemoćni da bilo šta urade. Kada sam se obratila inspekciji, oni su me uputili na udruženje za zaštitu potrošača koje, kako sam već ispričala, navodno ne može da mi pomogne – priča nam Sanja.

– Dakle, vrtimo se u krug, a potrošači ni od koga ne mogu da traže zaštitu – očajava ova žena, dodajući da joj prihodi nisu toliki da bi mogla da tek tako prežali pare.

Ona nam je poslala i primerke reklamacija. Ovo je prva neuspešna:

Ona je 30. septembra ponela i drugu reklamaciju, koja je takođe odbijena!

Radnja je odbila sve reklamacije, i razočaranoj Sanji nije ostalo ništa drugo osim da patike uzme iz radnje i baci ih u kontejner.

– Ja zaista nemam kome drugom da se obratim. Probala sam kod svih institucija i organizacija, i niko ne smatra da je čudno to što patike traju celih šest nošenja! Pritom, moram da naglasim da sam patike održavala u skladu sa uputstvom. Javila sam vam se podstaknuta tekstom o patikama koje su jednom srećniku stigle direktno iz Italije, dok mi ne možemo da se sa srpskim radnjama izborimo ni za najosnovnija prava – ogorčena je Sanja.

Patike su, u međuvremenu, završile u kontejneru, a novac kojim su plaćene kod vlasnika radnje.

Mi se pitamo: Dokle? I kada će doći dan kada će potrošači imati mogućnost da ostvare svoja prava?