Besprekorna internet reputacija je odlika uspešnih firmi, evo kako da je obezbedite

Posao
Pixabay.com

Vlasnici firmi u Srbiji imaju mogućnost da provere svoju internet reputaciju i tako, u slučaju pozitivnog ishoda te provere, postanu vlasnici sertifikatata ”Firma od poverenja”, koji dodeljuje Centar za istraživanje mišljenja klijenata.

 

Reč je o specifičnom metodu, koji koristi softversko rešenje u pretraživanju internet prostranstva u cilju pronalaženja negativnih fraza, reči i izraza, koje su korisnici usluga, potrošači i poslovni saradnici koristili u opisu poslovne saradnje, i generalno iskustava, koja su imali u kontaktu sa određenom firmom.

Izostanak negativnih komentara na internetu, jednu takvu firmu kvalifikuje za sertifikat ”Firma od poverenja”, uz koji vlasnik privrednog subjekta dobija i stranu na njihovoj internet platformi, kojoj može pristupiti uz pomoć koda koji dobije i koju može sam uređivati. U pitanju je svojevrsna elektronska vizit karta, koja svedoči o učešću određene firme u samom projektu i koju kasnije mogu da vide svi saradnici i klijenti koji pretražuju firmu na internetu. Iz Centra za istraživanje mišljenja klijenata naglašavaju činjenicu da su e-vizitke jako dobro optimizovane i da će svaka buduća pretraga firme ili njene delatnosti, rezultirati pozicijom e-vizitke same firme na prvim stranama Gugl pretrage.

Pokazalo se da oko 90 procenata ljudi na internetu pretražuje podatke o jednoj firmi pre nego sa njom započne saradnju ili kupi njene proizvode. Polovina od tog broja veruje u to što o jednoj firmi pročita. Baš zato je pozitivan imidž važan, naročito za one firme koje posluju korektno. Takve firme treba prepoznati, nagraditi i za njih treba da se zna – kaže Martin Vangelov, regionalni menadžer Centra za istraživanje mišljenja klijenata, koji je začetnik ove ideje kod nas. 

Projekat se realizuje uspešno u nekoliko zemalja EU, a od skoro i kod nas. Ideja ovog projekta je da se na jednoj internet platformi okupe sve firme na teritoriji Republike Srbije, kojima su korektan odnos prema klijentima i korisnicima njihovih usluga donele besprekornu internet reputaciju. Cilj je da se uz sertifikat i e-vizit kartu, koju će svi moći da vide, poslovanje unapredi, na zadovoljstvo vlasnika preduzeća i njihovih klijenata. Izostanak negativnih komentara svakako potvrđuje da poverenje postoji, što svakako, nije mala stvar.

Kako do sertifikata?

Jedna od mogućnosti je da prijavite firmu za besplatno istaživanje na sajtu centra. Odgovor ćete dobiti u roku od nekoliko dana i, u zavisnosti od rezultata, dobiti sertifikat. Druga mogućnost je da sačekate poziv nekog od telefonskih konsultanata centra koji će vas kontaktirati u momentu kada i Vaša firma dođe na red.