Ispostavilo se da su logotipi širom sveta prvenstveno stvoreni da predstavljaju nešto više od lepog vizuala neke kompanije. U nekim slučajevima svaki nabor, linija i boja imaju posebno značenje.

 

Ovo su neki od najpoznatijih logotipa sa svojim skrivenim značenjem, objavio je Bright side:

Hyndai

#Repost @hyundai_kz with @repostapp. ・・・ А вы знали, что логотип Hyundai означает двух человек, пожимающих друг другу руки? Они символизируют компанию и клиента. Действительно, с момента своего основания, компания Hyundai прилагает максимум усилий для того, чтобы создавать и предлагать своим клиентам качественные товары, отвечающие требованиям клиентов. В этом заключается секрет успеха компании Hyundai, которая за несколько десятилетий превратилась из небольшой мастерской в огромного международного автопроизводителя. #Hyundai #hyundaikz #car #Hyundailogo #company

Фотографија корисника Azamat Kuldzhanov (@ohmasterpiece) дана

Većina misli da je logo južnokorejskog konglomerata jednostavno prvo slovo njegovog imena. Zapravo slovo H simbolizuje dvoje ljudi, klijenta i predstavnika kompanije, koji sklapaju dobar posao i rukuju se.

Adidas

Comments???

Фотографија корисника @adidas_logo_free дана

Ime je izvedeno od osnivača Adolf Dassler-a. Logo se vremenom menjao ali je uvek imao tri linije, koje trenutnom konfiguracijom čine trougao. One zapravo predstavljaju planine koje sportisti treba da pređu na svom putu do uspeha.

Apple

#googlesearch#applelogo

Фотографија корисника @apple_logo дана

Rob Yanov dizajner loga, objasnio je jednom prilikom:

Jednom sam kupio vreću jabuka, stavio ih u činiju i crtao nedeljama, pokušavajući da pojednostavim sliku. Zagrižaj jedne jabuke je takođe bio deo eksperimenta, i sasvim slučajno sam shvatio da zagrižaj (na engleskom bajt – “bite”) zvuči isto kao i kompjuterski izraz “byte“.

Amazon

Selling $3 for madden mobile! #amazonlogo #amazon #madden16 #madden #maddenmobile

Фотографија корисника #PhillyEaglesDeals (@phillyeaglesnation2k17) дана

Na prvi pogled ovaj logo nije ništa specijalno. Ipak dizajniran je na osnovu filozofije kompanije. Strelica simbolizuje osmeh, a njima je na prvom mestu zadovoljstvo klijenata. Strelica je takođe razvučena od A do Z, jer ova kompanija u principu prodaje sve od igle do lokomotive, ili što bismo mi rekoli ’Od A do Š’.

Toyota

#Toyota #Toyotalove #Toyotalogo

Фотографија корисника 20-5-18-18-25 (@_o_b_wan_) дана

Mnogi logo ove kompanije porede sa stereotipom kauboja sa šeširom. Zapravo reč je o stilizovanoj slici iglenih ušiju sa navojem koji kroz njega prolazi. To je nagoveštaj prošlosti kompanije koja je pravila mašine za tkanje. Međutim ista simbolika predstavlja i slovia punog naziva.

Formula 1

Obratite pažnju na beli razmak između slova F i crvenih crtica. Crvenilo ne predstavlja broj 1 već je on oslikan u potpunosti belom bojom. On je takođe je grafička predstava brzine formule i bolida.

BMW

Verovalo se da sredina loga predstavlja elise što podseća na raniju istoriju kompanije koja je radila za avione. Ipak u pitanju je jednostavno bavarska zastava, odnosno regija Nemačke u kojoj je firma osnovana.

Coca – Cola

Vintage Coca-cola cooler box #cocacola #coca #cooler #coke #cokecooler #cocacolalogo #cokelogo #cocacolacooler #sodapop #sodacooler #sodacoolerlogo

Фотографија корисника Gentleman picker (@gentlemanpicker) дана

U najpoznatijem logotipu na svetu između slova O i L nalazi se Danska zastava. Koincidencija ili ne, kompanija je koristila baš ovakav vizual u Skandinavskim zemljama.

Pinterest