Ispostavilo se da su logotipi širom sveta prvenstveno stvoreni da predstavljaju nešto više od lepog vizuala neke kompanije. U nekim slučajevima svaki nabor, linija i boja imaju posebno značenje.
Ovo su neki od najpoznatijih logotipa sa svojim skrivenim značenjem, objavio je Bright side:
Hyndai
Većina misli da je logo južnokorejskog konglomerata jednostavno prvo slovo njegovog imena. Zapravo slovo H simbolizuje dvoje ljudi, klijenta i predstavnika kompanije, koji sklapaju dobar posao i rukuju se.
Adidas
Ime je izvedeno od osnivača Adolf Dassler-a. Logo se vremenom menjao ali je uvek imao tri linije, koje trenutnom konfiguracijom čine trougao. One zapravo predstavljaju planine koje sportisti treba da pređu na svom putu do uspeha.
Apple
Rob Yanov dizajner loga, objasnio je jednom prilikom:
– Jednom sam kupio vreću jabuka, stavio ih u činiju i crtao nedeljama, pokušavajući da pojednostavim sliku. Zagrižaj jedne jabuke je takođe bio deo eksperimenta, i sasvim slučajno sam shvatio da zagrižaj (na engleskom bajt – “bite”) zvuči isto kao i kompjuterski izraz “byte“.
Amazon
Na prvi pogled ovaj logo nije ništa specijalno. Ipak dizajniran je na osnovu filozofije kompanije. Strelica simbolizuje osmeh, a njima je na prvom mestu zadovoljstvo klijenata. Strelica je takođe razvučena od A do Z, jer ova kompanija u principu prodaje sve od igle do lokomotive, ili što bismo mi rekoli ’Od A do Š’.
Toyota
Mnogi logo ove kompanije porede sa stereotipom kauboja sa šeširom. Zapravo reč je o stilizovanoj slici iglenih ušiju sa navojem koji kroz njega prolazi. To je nagoveštaj prošlosti kompanije koja je pravila mašine za tkanje. Međutim ista simbolika predstavlja i slovia punog naziva.
Formula 1
I designed F1 logo at school some one came up to me and asked me to design some logos the person who asked me is anonymous pic.twitter.com/JGyzEfiuh5
Obratite pažnju na beli razmak između slova F i crvenih crtica. Crvenilo ne predstavlja broj 1 već je on oslikan u potpunosti belom bojom. On je takođe je grafička predstava brzine formule i bolida.
BMW
logo bmw https://t.co/mjIe8R9aXA pic.twitter.com/udxpPTmpZv
Verovalo se da sredina loga predstavlja elise što podseća na raniju istoriju kompanije koja je radila za avione. Ipak u pitanju je jednostavno bavarska zastava, odnosno regija Nemačke u kojoj je firma osnovana.
Coca – Cola
U najpoznatijem logotipu na svetu između slova O i L nalazi se Danska zastava. Koincidencija ili ne, kompanija je koristila baš ovakav vizual u Skandinavskim zemljama.