Braća tvrde da su uspeli samo zahvaljujući tome što ih je majka naučila šta znači pozitivan stav u životu

 

Braća Bert i Džon Džejkobs, osnivači kompanije “Life is Good” (Život je lep), došli su na ideju koja je promenila njihove živote zauvek: Odlučili su da prodaju majice koje su sami dizajnirali.

Braća su prešla težak put od prodaje majica iz kombija na ulicama Bostona, do toga da vode multimilionski posao. Oni verovatno nikada ne bi uspeli da nije bilo njihove majke, Džoan, koja je učila svoje sinove da vide samo dobre stvari u životu, bez obzira na sve, piše Inspiremore.

Džon i Bert odrasli su kao najmlađi, od šestoro dece u porodici koja je pripadala niže-srednjoj klasi. Kada su bili u osnovnoj školi, njihovi roditelji imali su strašnu saobraćajnu nesreću. Njihova majka prošla je sa manjim povredama, ali otac je pretrpeo više trauma i nije više mogao da koristi desnu ruku.

Ova tragedija uticala je mnogo na ponašanje njihovog oca: Postao je nervozan, svašta je moglo da ga iziritira i počeo da je se svađa i vređa bez razloga.

Ali, uprkos svim nevoljama, njihova majka je i dalje verovala da je život dobar. Svakog dana, kada se porodica okupljala i večerala zajedno, ona bi postavljala deci jedno pitanje:

“Koje su se dobre stvari danas dogodile?”

“Mamine reči bile su jednostavne, ali bi potpuno promenile energiju u prostoriji. I pre nego što smo toga postali svesni, pretresali smo sve najbolje, najsmešnije i najbizarnije delove dana. Taj optimizam je nešto što je naša porodica uvek imala, čak i kad skoro ništa drugo nismo imali,” priča jedan od braće.

Ova majka naučila je svoje sinove da je biti optimističan izbor koji pravimo svakog dana. Bert i Džon pratili su jednostavno pravilo celog svog života. Počeli su da prodaju odeću na ulicama Bostona, i nakon pet godina prodaje imali su samo 78 dolara na računu. Ali, nisu odustali. Njihov veliki uspeh došao je nakon što su osnovali svoj brend i ponovo lansirali kompaniju – proizvodili su majice sa smajlijima i frazom “Life is good” (Život je lep).

Jednostavan ali pozitivan dizajn osvojio je srca mnogih, i na kraju godine “Life is Good” prodao je majice u vrednosti od 87.000 dolara. Danas, njihove majice, šeširi, i drugi odevni predmeti prodaju se u prodavnicama širom sveta, a kompanija se procenjuje na 100 miliona dolara, i promoviše zdrav način života. Baš kao i pre 22 godine, oni žive svoj moto “Life is Good”, a izgleda da se sa tim slaže i hiljade kupaca širom sveta.



loading...