Ideja za povećanje broja kupaca nije ‘upalila’ ove godine: Onlajn sve ‘jači’

Tradicionalno laktanje i navala u američkim radnjama zbog velikih popusta tokom "Crnog petka" bili su osetno slabiji nego prošle godine, piše BBC.

Jedan od razloga za to je “sivi četvrtak”, odnosno odluka da veliki lanci otvore vrata i omoguće popuste dan ranije, kako bi se izborili sa konkurencijom. Ipak, onaj mnogo veći jeste to što se Amerikanci posle porodične večere i Dana zahvanlosti sve više odlučuju da prazničnu kupovinu obave preko interneta.

“Volmart” je saopštio da je ovaj četvrtak bio najuspešniji dan onlajn prodaje u istoriji kompanije, nakon prošlogodišnjeg “sajber ponedeljka”, prvog ponedeljka u decembru, kada se obično rezervišu i naručuju pokloni za Božić.

Sajt “Bestbaja” je pao zbog prevelike navale, a navalu su zabeležili i drugi najveći trgovinski lanci u SAD.

Kako ističe BBC, iako se već skoro deset godina “Crni petak” nalazi odmah iza poslednjeg dana pred Božić, moguće je da će statistika ove godine pokazati drugačije brojke i na to mesto smestiti “sivi četvrtak” ili “sajber ponedeljak”.