Projekat selidbe naplatne stanice iz Bubanj potoka u Vrčin još nije završen. Radovi neće početi pre aprila, rok osam meseci

 

S obzirom na to da se sa otvaranjem gradilišta kasni u startu, austrijska firma “Štrabag”, koja je početkom 2016. dobila posao izgradnje nove naplatne stanice, moraće da dobro zasuče rukave kako bi stigla da završi posao za osam meseci, prenose Večernje novosti.

– Trenutno je u toku izrada projekta za izvođenje radova, a posle završetka počeće i radovi – rekli su u “Putevima Srbije”. – Očekuje se da počnu do kraja marta.

Devojka se OBOGATILA PREKO NOĆI: ‘Novac je samo stizao, a ja sam postala ZAVISNA’

I pre saznanja da će početak radova biti prolongiran do aprila, izvođač je od investitora tražio produženje roka kako bi obavio posao. Naime, u konkursnim uslovima stoji da radovi moraju biti završeni do kraja avgusta, a “Štrabag” je tražio dodatni mesec i po.

Kako stvari stoje sa Austrijancima, koji će imati pomoć domaćih firmi “Vojvodinaput Pančevo” i PZP Zaječar, svakim danom ostaje sve manje vremena za posao, čija je vrednost 2.095.241.098 dinara, ili oko 17 miliona evra, a koji bi trebalo da bude najkasnije završen do 15. oktobra, pišu Večernje novosti.

Beograđani piju NAJSKUPLJU KAFU: Jedna kafa u glavnom gradu kao ČETIRI u unutrašnjosti

Dok ne bude osposobljena nova rampa kod Vrčina, postojeća u Bubanj potoku će raditi punim kapacitetom. Ometanje saobraćaja bi trebalo da bude minimalno, jer ugovor obavezuje izvođača da obezbedi nesmetano odvijanje saobraćaja na auto-putu i održavanje neophodnog nivoa bezbednosti.

Međutim, veoma brzo doći će i letnja sezona, godišnji odmori, turisti, pa će gužve biti neizbežne.

Nova rampa, kada svi radovi budu gotovi, nalaziće se na kilometar od postojeće petlje Vrčin, odnosno na osam kilometara od naplatne stanice u Bubanj potoku.

Dakle, naplata će se vršiti dalje od Beograda a bliže onima koji dolaze iz pravca Niša.