Svi volimo novac u svojim novčanicima ili na bankovnim računima. Da bismo to i postigli, postoje dva glavna načina koji se međusobno dopunjuju. Sa jedne strane, treba zaraditi novac, a sa druge strane treba ga sačuvati, prenosi “Ehorus”.

Izbegavajte sitne troškove

Možete li živeti bez skupe kafe koju svakog jutra naručujete iz obližnjeg kafića? Ne? Jeste li sigurni da ne možete živeti bez nje?

To je samo jedan od mnogih suvišnih troškova koji se nazivaju mikrotroškovi koji izgledaju beznačajno, ali na kraju mjeseca ipak shvatate da su ozbiljno oštetili vaš budžet. Ukoliko radite u kacelariji, možete instalirati aparat za kafu na radnom mestu. Zaposleni u kompaniji će uštedeti novac, a radna okolina će se poboljšati uz sve prednosti koje to donosi.

Ponesite hranu na posao

Gotova naručena jela su obično mnogo skuplja od domaće hrane, a zavisno od mesta na kojem jedete, ta hrana može biti i manje zdrava. Kada je reč o poslodavcima, oni mogu radnicima osigurati mikrotalasnu pećnicu, što će takođe biti od velikog značaja.

Fleksibilno radno vreme

Sve više kompanija širom sveta pravi fleksibilne rasporede i nudi zaposlenima fleksibilno radno vreme. Pored brojnih prednosti koje ima ova metoda, među kojima se ističe ravnoteža između posla i privatnog života, ovom metodom štedite i novac. Na primer, možete dogovarati vreme odlaska i dolaska s posla tako da možete ići na posao kada su manje saobraćajne gužve, što će značiti uštedu goriva, ili možete prekovremeno raditi od kuće.

Savet za poslodavce

Ukoliko imate firmu, znate da su troškovi kancelarije (kirija, struja, grejanje, kompjuterska oprema) veoma važni, a čak mogu napraviti i promene u rezultatima na kraju godine. Postoje mnogi načini za njihovo smanjenje, kao što je traženje najbolje ponude u nabavci materijala za rad ili kompjuterske opreme za poslovanje. Takođe, možete zaposlenima, koji su zainteresovani za korišćenje ove opcije, omogućiti rad na daljinu.