Privredna komora Srbije, Ministarstvo trgovine i list Privredni pregled izabrali su sinoć 24 najbolja brenda na tržištu Srbije, piše "B92", a prenose agencije.
Birani su brendovi koji su se prijavili na takmičenje “Najbolje iz Srbije 2014. godine”.
Ovogodišnja akcija održava se pod sloganom “Najbolje je u ljudima” a na konkurs se prijavilo 160 robnih i korporativnih brendova i najbolji su prgolašenji u 24 kategorije, rečeno je na svečanosti dodele nagrada.
Bambijeva “Plazma” je najbolji robni, a Karneks korporativni brend u kategoriji hrane, u ovogodišnjoj akciji “Najbolje iz Srbije”.
U kategoriji roba široke potrošnje u domenu pića, nagrada je pripala “Jelen” pivu , kao najboljem robnom i “Nektaru” kao najuspešnijem korporativnom brendu.
U kategoriji trajnih potrošnih dobara, prvi robni brend je Metalac bojler, a korporativni Forma ideale.
Brobiotik, kompanije “Ivančić i sinovi”, prvoizabrani je brend robe svakodnevne potrošnje u kategoriji hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi, dok je vršački Hemofarm najbolji korporativni brend.
U kategoriji obuća i odeća, pobedio je P.S. fešn iz Čačka, kao robni brend, a kompanija Mona ponela je titulu prvog korporativnog brenda.
Najuspešniji u kategoriji usluga su Infostud i Er Srbija u kategoriji malih i srednjih odnosno velikih preduzeća, kompanija Gorenje pobedila je u kategoriji najbolji strani korporativni brend.
Nagrada za najbolja javna, državna ili dominantno državna preduzeća pripala je Aerodromu Nikola Tesla u Beogradu.
Ministar privrede Željko Sertić izrazio je zadovoljstvo rezultatima konkursa, jer u tim kompanijama rade ljudi koji su svojim trudom, dobrim idejama i talentom stvorili brendove kojima danas možemo da se ponosimo.
Sertić je rekao da pobedničke brendove karakteriše raznovrsnost ideja, zatim talenta zaposlenih, zahvaljujući čemu možemo da se pojavimo i na svetskom tržištu iz gotovo svih oblasti privrede.
Predsednik Privredne komoreSrbije Marko Čadež podsetio je da se nagrada “Najbolje iz Srbije” dodeljuje 11. put za redom a da se tom akcijom podstiče i podržava kreiranje novih i razvoj postojećih brendova.
“Izborom i promocijom najboljih od njih i ljudi koji ih stvaraju, doprinosimo većoj prepoznatljivosti naših kompanija i proizvoda i njihovom boljem pozicioniranju na domaćem i stranom tržistu”, rekao je Čadež.
Pobednici su izabrani na osnovu tri grupe kriterijuma: tržišno-finansijskih rezultata, percepcije potrošača i mišljenja stručnog žirija.
I NIS dobitnik priznanja
Kompanija NIS je dobitnik nagrade “Najbolje iz Srbije“ za 2014. godinu, u kategoriji korporativni brend.
Ovo je drugi put da kompanija dobija nagradu „Najbolje iz Srbije“ za korporativni brend, što je još jedan dokaz kvaliteta i poverenja naših potrošača.
Privredna komora Srbije je ove godine uvela novinu i u skladu sa sloganom “Najbolje u ljudima“, odlučila da nagrade u ime kompanija prime izabrani zaposleni. Ispred NIS-a, nagradu je primio Miloš Aleksić, zaposleni na poziciji inženjer-tehnolog u Bloku istraživanje i proizvodnja, čija je ideja za povećanje operativne efikasnosti nagrađena u okviru internog konkursa kompanije