Obuzdavanje ‘šoping’ turizma: Niže cene za 600 Nestle proizvoda

U vezi s najnovijim skokom vrednosti švajcarske valute, kompanija Nestle odlučila je da snizi cene za više od 600 proizvoda koje uvozi iz evrozone, kako bi podržala kupovnu moć švajcarskih potrošača i obuzdala "šoping" turizam.

– Zbog odustajanja centralne banke da kurs domaće valute drži na nivou 1,20 franaka za evro, cene naših proizvoda konvertovane u evro povećane su više od 15 odsto za samo jedan dan – istakao je na konferenciji za novinare generalni direktor kompanije Nestle, Eugenio Simioni, prenosi švajcarski list 24 sata, pišu Novosti.

Dodao je da su njihovi prioriteti sada da smanje troškove proizvodnje kako bi zadržali obim prodaje i tržišni udeo.

Isti izvor podseća da Nestle u Švajcarskoj zapošljava nekih 3.400 ljudi u sektoru proizvodnje, logistike, prodaje i administracije. Grupacija raspolaže sa osam proizvodnih pogona čije su dve trećine proizvodnje namenjene izvozu.