Odakle slovenačke pekare na srpskom tržištu?

Slovenačka pekarska kompanija Don Don objavila je da je ušla u dokapitalizaciju, koja će joj omogućiti nove investicije u proširenje poslovanja u Srbiji i otvaranje većeg broja radnih mesta.

– Tokom sledeće dve godine uložićemo 20 miliona evra u proširenje kapaciteta, akviziciju dva velika pogona u Srbiji i razvoj pekarske industrije, čime će se se stvoriti uslovi za otvaranje oko 500 novih radnih mesta – rekao je većinski vlasnik Don Dona Aleš Mozetič.

Na koktelu povodom šest godina poslovanja Don Dona, koji je održan u rezidenciji slovenačkog ambasadora u Beogradu, Možetič je precizirao da je ta kompanija ušla u proces dokapitalizacije sa investitorom iz Finske (KJK).

Tom skupu su prisustvovali finski ambasador u Beogradu Peka Orpana (Pekka) i potpredsednik Vlade Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Srpski ministar je izjavio da je Don Don primer dobre strane investicije i pozvao ostale slovenačke kompanije da slede primer Don Dona.

U pozdravnoj reči ambasador Slovenije Franc But je naglasio da u Srbiji posluje oko 1.400 slovenačkih kompanija, što potvrđuje da su veze Slovenije i Srbije u oblasti biznisa veoma dobre i da se stalno razvijaju, kao i generalno veze dve zemlje.

Pekarska kompanija Don Don, koja je poznata po svojim brendovima hleba i peciva „naše zrno” i „tvojih pet minuta”, uložila je od 2008. godine, kada je ušla na tržište Srbije, do sada više od 30 miliona evra u pekarsku industriju i proizvodne pogone širom zemlje.

Ove godine Don Don je dobio nagradu „Najbolje iz Srbije” za uvođenje na tržište novog brenda „naše zrno”.