Amanda Li (Lee) je personalni trener i instruktor pilatesa, a završila je i moderni ples na koledžu „Sarah Lawrence“. Ali ni plesanje ni pilates nisu joj doneli vrtoglavi uspeh već njeno prisustvo na društvenim mrežama. Konkretnije, to je njen Instagram profil, koji joj omogućava da zarađuje 5.000 dolara po postu.

Thank you @fittea and planks for helping me keep my abs on point???☺️

Фотографија корисника Amanda Lee (@amandaeliselee) дана

„Instagram zvezda“ je najnovije preduzetništvo u 2016. godini. Za to je potrebno objavljivati slike koje će privući pažnju, ali ne previše slika, povezivati se sa ljudima, komunicirati… Deluje jednostavno ali nije. Li je za sajt Inc.con objasnila kako je došla do skoro 4.5 miliona pratilaca, i kako je osnovala biznis zasnovan na društvenim mrežama.

„Kada je krenula pomama za društvenim mrežama, znala sam da će to biti značajno za fitnes, jer mnogo ljudi želi da bude u formi, da se pravilno hrani, ali ne zna kako,“ kaže Li, i dalje objašnjava kako je pratila neke fitnes instruktore šta rade na društvenim mrežama. „Fitnes se najbrže širi društvenim mrežama. Devojke me prate da bi mogle da oponašaju moju rutinu. Muškarci me prate jer izgledam dobro i postavljam seksi fotografije. Moja stranica je trenutno najbrže rastuća. Svi sada žele da imaju lepu zadnjicu, a ja postavljam kako vežbati za ovaj deo tela.“

? Bikini: @yandy

Фотографија корисника Amanda Lee (@amandaeliselee) дана

Prvi post koji joj je doneo novac bio je kada je imala oko 100.000 pratilaca. Tada je dobila 150 dolara za post, a ubrzo je došla i do cifre od 300 dolara. Ovaj brojka se umnogostručila kako je rastao broj pratilaca. Sada ih ima 4.5 miliona, i zarađuje od 3.000 do 5.000 dolara po postu. Kako Li objašnjava, visina honorara koje zvezde na društvenim mrežama dobijaju zavisi od broja pratilaca, lajkova i koliko pratioci dele sadržaj, komuniciraju o tome, itd.

„Objavljujem otpilike jedan post nedeljno, mogla bih i 3-4 ali neću. Želim da moja stranica bude zabavna i autentična, i da moji pratioci budu uključeni. Ne želim samo da promovišem proizvode već i da uživam u onome što radim,“ objašnjava Li koja je brend ambasador nekoliko brendova.

S obzirom da se za to obrazovala, Li veruje da ima da pruži mnogo više od pukog „prodavanja tela“. Ona takođe predstavlja određene fitnes tehnike kroz kratke video snimke na Instagramu. Društveni mediji za nju su, kako kaže, samo odskočna daska, planira da razvije biznis i osnuje sopstveni brend.