– Uspeo je gerila marketing, pa se prilično tih teglica prodaje. Najviše kupuju ljudi iz Karlovca, koji to poklanjaju prijateljima iz Irske ili Nemačke. To je suvenir, ali sam imala i porudžbine i iz Dalmacije, a javljali su se i ljudi iz Slovenije i Srbije – kaže Rožman i dodaje kako je postupak proizvodnje tajna.
Ideju je dobila u razgovoru s glavnim dizajnerom udruženja “Paviljon Katzler 1897” Nevenom Cetinjaninom. Udruženje je to koje puni i prodaje teglice. Rozman mu je jednom rekla da u Hrvatskoj neki uspešno prodaju maglu, pa bi i ona to volela i tako je sve počelo, prenosi “Novac.hr”.
– Prve teglice smo prodali prošle godine, a sad su postale jako popularne. Razmišljali smo da se širimo, ali nećemo proizvoditi veće tegle sa maglom, to ne, nego smo više razmišljali o magnetima za frižider i slično. Stvorili smo nešto prepoznatljivo i radićemo na razvoju brenda – kaže Rožman.