Manjak kupaca, kao i priprema za prolećnu sezonu, razlog je što se trgovci odlučuju na sniženja jer bi trebalo osloboditi prostor za dolazak nove robe i prodati onu koja je preostala. Ponuda u prodavnicama je raznovrsna, baš kao i cene, može se kupiti odeća, obuća, tašne… a ušteda se kreće od nekoliko stotina dinara pa i do više hiljada, piše Dnevnik.

U gotovo svim radnjma i tržnim centrima su sniženja, a trgovci mušterije mame uz ogromne natpise o visini sniženja. Procenat se uglavnom kreće oko 20 odsto, ali je mnogo i prodavnca u kojima je roba snižena i do 60 i 70 odsto. To je, svakako, dobar procenat jer se može pazariti i upola jeftinije nego pre neki dan, ali da bi bili dobro upoznati s onim što ih u radnji čeka, mušterije bi trebalo pažljivo da pogledaju šta na izlozima piše.

Naime, prodavci, po pravilu, velikim brojkama pišu visinu sniženja, bez obzira na to o kojem je procentu reč, dok je upadljivo manjim slovima napisano da se sniženja kreću do, recimo 70 odsto. To, zapravo, znači da je u ponudi i roba koja je snižena do tog procenta, ali da se taj pocenat sniženja ne odnosi na svu robu.

Ima i dosta prodavnica, pre svega obuće, u kojima je roba snižena 30 odsto, što je ispisano velikim brojkama, a potom sledi još veća brojka, od recimo 60 i 70 odsto, ali daleko manjim slovima piše da se taj procenat popusta odnosi na drugi kupljeni par, koji pri tom mora biti jeftiniji.