RAD SA VIŠE LJUDI: Poštujte tuđ prostor i ne zagovarajte kolege!

Razgovor za posao
Pixabay.com

U današnje vreme mnoge firme imaju kancelarije u kojima radi više ljudi. To nije nimalo lako i ponekad može doći do sukoba. Kako biste sebi olakšali radni dan i svoj posao obavili na što bolji način morate da znate neke stvari koje će vam pomoći u tome.

 

Svako od vas ima svoj radni sto, pa se tako i ponašajte. Poštujte radni prostor vašeg kolege i nikada ga nemojte zagovarati ako je on u poslu. Ponekad ljudi nisu raspoloženi za druženja i priču, pa razgovor ostavite za pauze.

Kako ne biste smetali kolegama sa telefonskim pozivima trudite se da što tiše razgovarate, a privatne razgovore vodite van kancelarije. Ukoliko ne možete da se koncentrišete na posao zbog priče koja je neizbežna kada ste u kancelariji sa više ljudi, kupite sebi čepiće za uši ili slušalice i na taj način sebi osigurajte neku vrstu privatnosti.

Takođe, jedan od problema može da bude i vazduh u prostoriji. Nekom smeta klima, nekom smeta otvoren prozor, nekom smeta vrućina. Nastojte da budete fleksibilni i da pokušate da se sa kolegama dogovorite oko temperature u kancelariji.

Sve su ovo stvari koje je bolje sprečiti nego lečiti. Ako ne želite da zbog ovih stvari budete sa kolegama u lošim odnosima nastojte da razgovarate i nađete kompromisna rešenja.