Smena generacija je prirodna i normalna, ali ponekad nije nimalo laka. Svaka generacija ima svojespecifičnosti. Što više znate o mladima koji treba da se priključe kolektivu, bolje ćete poslovati sa milenijalsima.

 

Spavaju duže

Statistika kaže da milenijalsi prosečno spavaju skoro devet sati dnevno. To je mnogo više od starijih generacija koje spavu tek nešto preko sedam sati, navodi Inc.

Tehnološki su ’obrazovani’

S obzirom na to da su odrasli u vreme velikog tehnološkog napretka, istraživanja pokazuju da će bez poteškoća prihvatiti svaki novitet koji se pojavi na tržištu. Tri od četiri milenijalsa kažu da tehnologija olakšava njihove živote i da se zbog nje osećaju povezanije.

Ovom gradiću HITNO POTREBAN FRIZER, dobiće auto i stan, postoji samo JEDAN USLOV

Žele da budu sami svoji šefovi

Oni nemaju problem da rade za druge sve dok imaju šta da nauče, razvijaju svoje veštine i doprinose ostvarivanju nekog važnog cilja. Međutim, 65 odsto mladih želi da pokrene sopstveni biznis.

Fokusirani su da dnevne aktivnosti budu povežu sa strateškim ciljevima

Iako im je novac važan, svesni su da možda neće zarađivati kao njihovi roditelji. Pokazatelj drugačijeg sistema vrednosti je i podatak da su svakom trećem milenijalsu važnije slobode na društvenim mrežama nego plata.

Multitasking je normalna stvar

Da li promenite 27 medija informisanja za sat vremena kada ne radite? Milenijalsi to rade. U stanju su da brže obrađuju informacije od starijih kolega. Ipak su se rodili sa telefonom u rukama.

OVAKO ćemo živeti u BUDUĆNOSTI: Život 2116. godine u slici (VIDEO)

Celodnevno radno vreme je sasvim prihvatljivo

Posao sa fiksnim radnim vremenom od devet do pet ne privlači mlade. Jedna od vrednosti koja je im je važna je fleksibilnost. Nemaju problem da budu uključeni u posao 24 sata ako to mogu da rade odakle oni žele. Čak 77 odsto smatra da su produktivniji kada imaju fleksibilno radno vreme, dok je skoro svima proveravanje elektronske pošte van radnog vremena uobičajna stvar.

Nedavno je u Srbiji startovala anketa koju sprovodi Partner Research Solutions, a koja se bavi pitanjem milenijalsa u našoj zemlji. Ako želite da učestvujete u anketi, to možete uraditi na ovom linku.



loading...