Stigle 32 ruske mašine za remont pruga

Po završetka radova na Koridoru 10, mehanizacija će biti prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada, kao i na prugu Beograd-Bar kroz Srbiju.

Ruske građevinske mašine stigle su u Srbiju gde će služiti za remont i izgradnju pruga u okviru modernizacije železničke infrastrukture, koja se finansira iz ruskog kredita od 800 miliona dolara, saopštile su danas Železnice Srbije.

Kako se navodi u saopštenju, prijem i promocija 32 najsavremenije mašine za demontažu i montažu koloseka ruske kompanije Remputmaš biće organizovan sutra u Rumi.

Navedena mehanizacija biće angažovana najpre na rekonstrukciji i modernizaciji šest deonica na Koridoru 10 ukupne dužine oko 112 kilometara, kao i na pruzi Beograd-Pančevo.

Sredinom 2014. počeće radovi na remontu dve deonice na Koridoru 10, i to: Ruma-Golubinci (17,9 kilometara) i Sopot Kosmajski – Kovačevac (18,4 kilometara).

Krajem 2014. ili početkom 2015. godine počeće radovi na modernizaciji pruge Mala Krsna – Velika Plana (oko 29,5 kilometara).

Tokom 2015. godine počeće remont preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo (oko 15 kilometara), Vranjska Banja-Ristovac (oko 17,7 kilometara) i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 kilometara).

Po završetka radova na Koridoru 10, mehanizacija će biti prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada, kao i na prugu Beograd-Bar kroz Srbiju.

Tokom jula i avgusta ove godine na srpske pruge stići će još preko 70 takvih mašina, što znači da će duž Koridora 10 biti angažovano preko stotinu najsavremenijih ruskih mašina namenjenih za izgradnju koloseka.

Promociji novih građevinskih mašina iz Rusije, prisustvovaće generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović, kao i rukovodstvo firme zadužene za realizaciju ruskog kredita za

modernizaciju srpskih železnica RŽD internešnl, čiji su osnivač Ruske železnice.