Sve što morate da znate o onlajn osiguranju: Samo za bogate?

Osiguranje preko interneta najčešće kupuju muškarci između 35 i 44 godina sa mesečnim primanjima koja premašuju 100.000 dinara.

Rezultati istraživanja koje su sprovele agencija Web Audience – Gemius i AS Direct on line osiguranje tako pokazuju da učestalost upotrebe interneta nema nikakvog uticaja na verovatnoću online kupovine osiguranja.

Korisnici interneta najčešće se opredeljuju za kupovinu online putnog, a želeli bi da imaju i mogućnost nabavke životnog osiguranja. Očekivano, muškarci prednjače u oblasti obaveznog auto-osiguranja, dok je ženama u fokusu imovinsko osiguranje.

Ujedno, obavezno auto-osiguranje, imovinsko, putno osiguranje i auto-asistencija su proizvodi koji najviše interesuju ispitanike od 45-54 godina.

Kako se ocenjuje u saopštenju, kupovina osiguranja preko interneta u Srbiji ima potencijala, ali će se ozbiljniji razvoj i prodor takvog vida kupovine postići sa edukacijom građana o mogućnostima i bezbednosti on line plaćanja.

Najveći izazovi s kojim se osiguravajuće kompanije suočavaju u prodaji proizvoda preko intreneta su strah osiguranika od nebezbedne kupovine, nedostatak kreditne/debitne kartice, manjak novca i neinformisanost građana da to mogu da urade i na taj način.

Kada su u pitanju proizvodi koji su u ponudi osiguranja procenat online kupovine je izuzetno mali.

Online kupci su uglavnom obrazovani muškarci starosti između 25 i 44 godine, sa prihodom većim od 100.000 dinara.