Intervju je najbolja šansa da prodate svoju priču. Uvek prođite u sebi ceo proces. Razmislite o odgovorima na pitanja koja će van postaviti.

Svaki intervju za posao će u nekom trenutku doći do toga da kandidata pitaju: „Imate li Vi neko pitanje za nas?”. Ovo pitanje većinu ljudi zatekne nepripremljene, a upravo je to trenutak kada možete da poentirate i steknete prednost u odnosu na druge kandidate. Zato vam, vođeni iskustvima stručnjaka sa BusinessAcademy, predlažemo nekoliko dobrih pitanja za vaše potencijalne poslodavce.

„Šta očekujete od mene u prvih dva do tri meseca?”

Dobri kandidati se ne plaše bacanja u vatru. Oni ne planiraju da provedu prvih nekoliko meseci upoznajući se sa organizacijom posla. Oni hoće da odmah pokažu koliko vrede, ali, takođe, žele da shvate na osnovu kojih parametara će njihovi rezultati biti vrednovani. Zato je korisno u startu insistirati na zadacima i očekivanjima.

„Šta najviše utiče na kompanijsko poslovanje?”

Zaposleni treba da nastoji da opravda poverenje tako što će napraviti povratnu vrednost u odnosu na svoju platu. U svakoj firmi neke aktivnosti prave veću razliku od drugih. Pokažite da imate svest o tome koja vrsta rada donosi zaradu i pospešuje poslovanje.

„Koje su zajedničke osobine vaših najboljih zaposlenih?”

Dobri kandidati razmišljaju dugoročno. Ovim pitanjem pokazujete da planirate da date svoj maksimum, da vam je stalo do toga da se uklopite i ostanete duže vreme u firmi. I upravo zato želite da znate da li je neophodno da radite prekovremeno, imate dara za rešavanje problema, simultano vodite više projekata, budete kreativni ili jednostavno privučete nove klijente – jer vi želite da budete među najboljima.

„Kako planirate da rešite problem…?”

Svaki biznis se suočava sa mnogim izazovima: tehnološke promene, povećanje konkurencije, novi ekonomski trendovi… Ako postavite ovo pitanje ne samo da ćete demonstrirati svest o procesima koji utiču na uspeh jednog biznisa, već i želju da doprinesete odgovaranju na izazove. Dobar kandidat ne želi da čuje samo vaše mišljenje, on želi da čuje vaš plan, jer ga interesuje kako će se uklopiti u njegovo izvršavanje.

Intervju je najbolja šansa da prodate svoju priču. Uvek prođite u sebi ceo proces. Razmislite o odgovorima na pitanja koja će vas pitati, a ovi saveti će vam pomoći da, za razliku od mnogih, imate spremna i svoja pitanja, što će vas učiniti poželjnijim kandidatom.



loading...