Najnovija istraživanja pokazala su da poslodavci sve više koriste Fejsbuk kako bi ocenili kandidate za posao.

 

Fotografija s Fejsbuk profila ima uticaj na mogućnost dobijanja posla jednako koliko i fotografija koju kandidat priloži uz svoju biografiju.

Kako bi potvrdili svoje sumnje da fotografije s Fejsbuk profila imaju uticaj pri zapošljavanju, naučnici Univerziteta u Gentu sproveli su istraživanje.

Ako dobijete ovu poruku, NIKAKO JE NE OTVARAJTE ili se oprostite sa telefonom

Poslali su dve hiljade lažnih prijava za posao, uz koje su stavili link na svoj lažni Fejsbuk. Prilikom slanja prijava vodili su računa da biografije kandidata budu identične u pogledu obrazovanja i sposobnosti, te da im jedina razlika bude atraktivnost profila na Fejsbuku.

Ukoliko ispunjavate neki od ovih osam uslova, oslobođeni ste plaćanja takse za javni medijski servis

Rezultat je iznenadio naučnike, jer su muškarci čije su fotografije bile atraktivnije dobili čak 40 odsto više ponuda za razgovor za posao.



loading...