ŽELITE POSAO? OVE VEŠTINE morate da uvrstite u vaš CV i poslodavac će vas sigurno primetiti

veb razvoj
pixabay.com

Danas nije dovoljno da imate CV koji je krcat relevantnim radnim iskustvom! Nije dovoljno ni da je lepo formatiran i bez slovnih grešaka! Potrebne su vam i ove veštine ako želite da vas poslodavac primeti!

 

Sa ovih 9 veština bićete toliko superiorni da će suparnički kandidati drhtati pred vama!

 

 

 

1. Fotošop

Umorni ste od dosadnih birokratskih poslova. Ako tragate za kreativnim poslovima, kao što su foto editor ili grafički dizajner. Napredno znanje fotošopa je obavezno.

 

 

2. Microsoft Excel

Za bilo kakvu ozbiljniju organizaciju ili posao vezan za finansije, ne možete mrdnuti bez Eksela, piše Biznis Insajder.

 

 

 

3. Drugi strani jezik

Znate samo engleski? Nedovoljno. Osvežite poznavanje drugog jezika koji ste učili u školi tako što ćete momentalno upisati kurs jezika.

 

 

4. Web development

Veb-razvoj ili razvoj internet softvera predstavlja različite poslove koji se obavljaju prilikom izrade veb-sajta ili veb-aplikacije. Pod razvojem internet softvera podrazumeva se: veb-dizajn, programiranje, programiranje baza podataka, server administracija, upravljanje sadržajem, marketing.Poznavanje osnova HTML-a, CSS-a, and JavaScript-a daće vam prednost u odnosu na druge kandidate.

 

5. WordPress

Bilo da ste poznati urednik novina koji prelazi iz štampanog u digitalni format, ili početnik koji traži svoj prvi novinarski posao, poznavanje WordPress-a je obavezna stavka.

 

 

 

 

6. Iskustvo u javnom nastupu

Neki su prirodni govornici dok većina nije. Nebitno u kojoj sferi radite i kakva su vaša interesovanja, svakako ćete u jednom trenutku biti u prilici da se obratite širem auditorijumu.  Tada je bitno da dođu do izražaja vaše govorničke veštine: tehnike disanja, staloženost, rečitost, kratke i efektne digresije,…

 

 

7. CEO

Optimizacija web sajtova za pretragu. Poznavanje ove veštine nezamenljivo je za skretanje pažnje širokih masa na tekstove ili proizvode u toku marketinške kampanje, piše Biznis insajder. 

 

 

8. Google Analytics

Ako vas je CEO zaintrigirao, upisivanje Google Analytics kursa pravi je potez. Ako ste pomoću CEO postali maher u privlačenju ljudi na vaš sajt, sada je neophodno da pomoću Google Analytics-a saznate nešto više o posetiocima sajta. Google Analytics se bavi detaljnom demografskom analizom posete vašeg sajta ili marketinške kampanje.

9. Product management

Imate ideju. Trebaju vam investitori. Naučite kako da pređete put od ideje do proizvoda. Svako preduzeće ima razvojnu politiku tj. viziju gde se vidi u budućnosti. Savršeno je jasno da je politika proizvoda neodvojiv segment razvojne politike. Zato zavrnite rukave, zagrejte stolicu i na posao!