Klijenti Eurobanke su tokom proteklih dana imali velikih problema sa zloupotrebom "dina" kartice, a nekima od njih je nestao novac sa računa.

 

– Sa tekućeg računa u Eurobanci nestalo mi je 20.000 dinara. I to baš 5. februara kada je trebalo da mi se “skine” rata za kredit, zbog koje sam deo plate ostavila na računu. U mojoj ekspozituri mi je rečeno da je novac mojom “dina” karticom podignut na bankomatu druge banke. Uložila sam reklamaciju i sada čekam svoj novac – objašnjava za “Novosti” Jelena J. iz Beograda. Ona je za gubitak novca saznala slučajno, pokušavši da plati račun u apoteci, za šta nije imala dovoljno sredstava.

Ona ističe da joj je u banci, rečeno da nije usamljeni slučaj, ali i da krivica nije do banke, već do Dinakarda, pošto se sve prijavljene reklamacije odnose upravo na tu karticu.

– Na osnovu informacije koju je Narodna banka Srbije dobila od Eurobanke, zbog kratkotrajnog tehničkog problema na strani te banke, kod pojedinih klijenata ove banke došlo je do problema sa obradom transakcija platnim karticama. Eurobanka je ustanovila uzrok problema i radi na otklanjanju nastalih neregularnosti – saopšteno je iz NBS-a.

U centralnoj banci napominju da korisnik uvek može da preko svoje banke izdavaoca pokrene reklamaciju transakcije platnom karticom za koju smatra da nije izvršio ili da je iznos transakcije pogrešan.

– U slučaju da klijenti ustanove da neregularnosti nisu otklonjene, mogu se direktno obratiti Eurobanci koja im je izdala karticu, ali i Narodnoj banci – ističu u NBS.

Ovim povodom pokušali smo kontaktirati i sa Eurobankom, ali do zaključenja izdanja nismo dobili nikakav odgovor.



loading...