Oduvek želite da smanjite veličinu zadnjice i sve radite da bi vam izgledala manje? Vreme je da to promenite, jer je veća zadnjica zapravo dar koji ima dosta prednosti!

 

Saznajte koje su to prednosti i počnite da volite svaki deo svog tela, pa čak i zadnjicu…

1. Masno tkivo koje se nalazi u zadnjici nije opasno

Razlika je u načinu skladištenju masti – u zadnjici je potkožno masno tkivo koje nema nikakav loš efekat na funkciju organizma, dok masnoća u stomaku i oko organa može izazvati povišen holesterol, visok krvni pritisak i druge bolesti.

2. Olakšava trudnoću

Rast stomaka i povećanje kilograma znaju kod trudnica da izazovu bolove u karlici i donjim mišićima leđa. Kada imate veću zadnjicu, ona stvara balans koji ne dozvoljava stomaku da stvara pritisak koji izaziva bolove.

3. Olakšava pad

Verovatno se odavno nije desilo da padnete negde, ali nikad ne recite nikad. Ako vam se u kojem slučaju desi da izgubite ravnotežu i padnete na zadnjicu, znajte da vas ništa nije bolelo upravo zbog njene veličine. Takođe, velika zadnjica na neki način štiti i karlicu i donje pršljenove od povreda prouzrokovanih padom.

4. Povećava privlačnost

Dobro je poznato da muškarci vole žene sa oblinama, a naročito sa većom zadnjicom i grudima. Zadnjica dodaje vizuelnom zakrivljenu kičme, što se muškarcima naročito dopada.

5. Štiti od razvijanja dijabetesa i povišenog holesterola

Nije da bukvalno štiti, ali postoji neka povezanost koju naučnici još uvek nisu uspeli konkretno da otkriju. Naime, u nekim istraživanjima se dokazalo da žene koje imaju veću zadnjicu imaju veći nivo dobrog holesterola, a manji nivo lošeg.

6. Bolja ljubavna intuicija

Osećaj intuicije se prema nekim naučnicima kod žena razvija u doba puberteta, kada se razvijaju i obline, pa da zato postoji povezanost između velikih zadnjica i emotivne inteligencije. Veća i oblija zadnjica uz tanji struk privlače više muškaraca, pa se samim tim kod žena razvijaju i društvene veštine kako bi mogle da izbaru pravog partnera za sebe.

7. Ne plaši vas glad

Ponekad nemate vremena da napravite obrok ili uopšte da jedete, pa ste gladni. To kod vas uopšte ne predstavlja problem, jer se u vašoj zadnjici nalaze rezerve, odnosno masti koje mogu hraniti vaš organizam, iako niste pojeli ništa.

8. Donji mišići kičme su vam pod boljom zaštitom

Uglavnom su ovi mišići skloni povredama, što zbog nepravilnog kretanja ili nedovoljno vežbanja ili zog podizanja teških stvari. Zadnjica, kao što smo već spomenuli stvara odličan balans i štiti te mišiće od različitih povreda.

9. Lakše i kvalitetnije hodanje

Ženama sa manjim zadnjicama se u toku hodanja uključuju i manji mišići koji nakon nekog vremena počinju da bole, dok se to ne dešava kod onih žena sa većom zadnjicom.

10. Lakše penjanje uz stepenice

Kada se penjete uz stepenice, aktiviraju se svi mišići u donjem predelu, a naročito mišići zadnjice. Zbog toga je ženama sa većom zadnjicom lakše da idu uz stepenicama, nego onim koje imaju manju.