Nije ni čudo da se novi model cipela zove Nož!
Francuska modna kuća “Balenciaga” krenula je s kampanjom za novu prolećnu kolekciju kojom dominiraju odevni komadi odvažnih boja i uzoraka.
U ponudi cipela posebno se ističu štikle s dugim metalnim šiljcima, o kojima se priča otkako su predstavljene na Nedelji mode u Parizu u septembru prošle godine. Ovaj model naziva se Knife (Nož), a izgledaju tako opasno da bi trebalo da dolaze s dozvolom za nošenje oružja.
Napravljene su od sjajne teleće kože u Italiji, a karakteriše ih i dugačak špic, tanka iglena potpetica i visoki luk od 11 centimetara.
Nova kolekcija moći će da se kupi u Balenciaginim prodavnicama od 28. februara, a preko interneta biće dostupne od sredine marta. Cena štikli je 1250 evra, a već postoji poduža lista čekanja za njih.
Na Balenciaginoj internet stranici zasad se mogu naručiti modeli u beloj i crnoj boji, dok u reklamnoj kampanji nadahnutom paparacima slavna manekenka Stela Tenant nosi nove štikle i u jarkocrvenoj boji.