FOTOGRAFIJA KOJA OSTAVLJA BEZ TEKSTA: Guči ima reklamu kakvu do sad NISTE VIDELI (FOTO)

Italijanska modna kompanija Gucci (Guči) odlučila je da proširi svoj biznis u industriji lepote, pa je njihova kampanja trenutno usmerena ka liniji karmina.

pixabay

Čuveni modni brend je pre nekoliko dana na Instagram profilu objavio video u kojem nekoliko žena objašnjava koliko je teško pronaći dobar karmin i da se najčešće služe kombinovanjem nekoliko njih da bi dobile željeni efekat.

Ubrzo nakon što je video postao popularan Gucci je objavio fotografiju koja se uklapa sa savetima mejkap stručnjaka. Naime, ukoliko nista zadovoljni bojom svojih zuba, rešenje je crveni karmin. Što je njegova boja intezivnija to će boja vaših zuba biti svetlija.

Kompanija pod parolom: “Budi hrabar, mudar i lep” najavila je crvenu liniju karmina sa promotivnom fotografijom osobe kojoj nedostaju dvojke.

Gucci umesto uobičajenog načina reklamiranja proizvoda i savršenog modela se odlučio za nešto drugačiju marketing taktiku.

Pratioci italijanske kuće su jako dobro reagovali na promo kampanju i bili su složni da proizvodi, poput karmina, treba da budu namenjeni svima bez obzira kako izgledaju i kakve zube imaju.