Harpers Bazaar konačno u Srbiji: Veličanstven početak svetskog magazina

Izdavačka kuća Attica Media SRB pokrenula je srpsko izdanje prestižnog modnog magazina Harper’s BAZAAR. Više stotina gostiju prošetalo je večeras crvenim tepihom na svečanoj promociji ovog magazina upriličenoj u hotelu Crowne Plaza Beograd i, uz bliceve fotografa i svetla kamera, vratilo glamur u Srbiju.

Ovaj jedinstveni događaj privukao je pažnju i predsednice Narodne skupštine Maje Gojković, koja je svojim prisustvom uveličala promociju. Među poznatim imenima srpske javne scene bili su i Lena Kovačević, AnđelijaVujović, Lena Bogdanović, Biljana Tipsarević, Suzana Mančić, kao i mnogi drugi.
Glavni urednik Petar Janošević svečano je predstavio naslovnu stranu premijernog oktobarskog izdanja ovog magazina, koju krasi supermodel Klaudija Šifer. Janošević je naglasio da je Harper’s BAZAAR definitivno najprestižniji magazin koji se pojavio u našem regionu, iskoristivši priliku da se zahvali generalnom sponzoru Piraeus Bank Srbija koja je prepoznala značaj lansiranja ovog prestižnog izdanja.
Mlada i talentovana pevačica Nevena Filipović pobrinula se za izvanrednu muzičku podršku, a gosti su uživali u jazz melodijama i vrhunskom posluženju.
Prvi broj srpskog Harper’s BAZAAR pozdravili su i Dankan Edwards, predsednik Hearst Magazines International i Danijela Jovanović, generalni direktor Attica Media SRB.

– BAZAAR je glamurozan, luksuzni brend, sa osobenošću koja odgovara ženama širom sveta i mi smo posvećeni širenju njegovog prisustva u Evropi. Urednik Harper’s BAZAAR Srbijа Petar Jаnošević i njegov tim razumeju tržište i srpskog čitaoca i uradili su divan posao oživljavanja Harper’s BAZAAR imidža – rekao je Edwards.
Direktorka Attica Media SRB Danijela Jovanović naglasila je da je Harper’s BAZAAR modna biblija za sofisticiranu ženu od stila, sa senzibilitetom koji uspešno “miksuje” visoku modu i pop kulturu.

– Uzbuđeni smo što smo pokrenuli ovaj magazin u Srbiji i obećavamo da ćemo iznenaditi i obradovati naše čitaoce svakim novim brojem – rekla je Jovanovićeva.

Harper’s BAZAAR je sofisticirani, elegantni i provokativni magazin. Sa autoritetom i insajderskim pogledom, iz broja u broj donosi radove izuzetnih stilista i fotografa i talentovanih dizajnera, pokrivajući sve ono što je aktuelno do onoga što će tek da bude trendi. Sa BAZAAR Srbija, ovaj brend će da izlazi na 20 jezika u 31 izdanja. Do kraja 2014. izaći će još dva broja, a sledeće godine dvanaest brojeva Harpers BAZAAR Srbija.
Hearst Magazines International je najveći američki izdavač magazina, koji u svom portfoliju ima 285 magazina i 200 sajtova na 34 jezika u 81 države. U njemu su brojni moćni brendovi, među kojima su Esquire, Harper’s BAZAAR i brojni drugi.
Attica Media SRB je za nepunu deceniju postojanja postala jedna od vodećih izdavačkih kuća u Srbiji, spajajući dugogodišnja iskustva grčke medijske kompanije Attica Publications S.A. i italijanske Mondadori. Portfolio kompanije Attica Media SRB obuhvata poznate licencne magazine koji su među najpopularnijim i najčitanijim izdanjima u Srbiji: Esquire, Grazia, Playboy i Casaviva.