Kompanija BIC je 1991. godine predstavila novo dizajnersko rešenje, koje je kod većine prošlo sasvim neprimećeno: Vrh poklopca popularnog modela hemijske Cristal Pen je – šupalj.
Poznato je da mala deca u usta stavljaju sve što nađu – da probaju kakvog je ukusa. Naročito vole male predmete koji celi mogu da im stanu u usta.
Pored toga, ni odrasli nisu nevinašca. Oni obožavaju da grickaju olovke kada se zadube u nešto ili kada su nervozni. Tako se poklopac za trenutak nađe u dušniku i blokira disanje.
Rupica na poklopcu omogućava da čovek dobije neophodnu količinu kiseonika dok ne stigne hitna pomoć.
Ovo rešenje podržali su gotovo svi najveći proizvođači olovaka, a Britanski institut za standarde uneo je ispravke u svoja uputstva za njihovu proizvodnju i upotrebu. „Dobar dizajn se odmah vidi. Odličan dizajn se ne primjećuje.“ U ovom slučaju, ovaj citat i te kako važi.