Federacija visoke mode u Francuskoj je juče najavila istu inicijativu.
International fashion calendars are really in flux. ? https://t.co/gpskbNPuuB
— WWD (@wwd) May 6, 2020
Ovaj “susret za predstavljanje muških i ženskih kolekcija” (…) jeste konkretan odgovor na potrebu promovisanja brendova koji će imati priliku da, kao deo digitalnog kalendara, predstave kolekcije za muškarce proleće/leto 2021. i najave kolekcija za muškarce i žene proleće/leto 2021. godine“, precizira ova modna komora.
“Postavljanje digitalne Nedelje mode je konkretan odgovor na trenutak u kojem živimo“, naveo je u saopštenju predsednik komore Karlo Kapaza.
Komora će izraditi digitalnu platformu na kojoj će biti postavljene fotografije i video snimci, intervjui i snimci iza kulisa.
Istovremeno sa predstavljanjem kolekcija sa “Milanske digitalne Nedelje mode” biće postavljena platforma namenjena međunarodnim kupcima, sa predstavljanjem brendova uz fotografije i video-snimke kolekcija.
Ovaj modni događaj će moći da se prati preko sajta Cameramoda.it, Instagrama, Fejsbuka, Linkedina, Veiboa i Jutjuba.
Naredna Pariska nedelja mode, posvećena muškoj modi, takođe će biti održana onlajn od 9. do 13. jula. Kolekcije za muškarce proleće/leto 2021. biće predstavljene u “obliku filma i video-snimaka” na posebnoj platformi.
Usled pandemije koronavirusa, otkazane su modne revije u Parizu koje su bile planirane za kraj juna i početak jula.