Mnogi kažu da ne mogu da zamisle jutro bez kafe, ali postoji nekoliko super načina da se razbudite i bez kofeinske doze.

Vežbe za istezanje
Lezite na leđa, a šake stavite ispod zadnjice. Grudi i ramena izbacite što više možete prema gore, kako biste lagano istegli leđa. Jutarnja gimnastika je super, ali ako niste baš za to, ova vežba će brzo stimulisati celo telo.

 

Navalite na voće

Jabuke sadrže prirodni šećer i karbohidrate koji će stabilizovati nivo šećera u krvi i dati telu neophodnu energiju da započnete dan. Drugo voće, kao na primer banane i pomorandže imaju isti efekat. U kombinaciji sa voćem dobro je uneti proteine, kako biste duže imali osećaj sitosti.

Izađite na svež vazduh

Još jedan način da se razbudite je da izađete u jutarnju šetnju – svež, jutarnji vazduh umanjuje posledice stresa, a jutarnje sunce, ako ga ima, popraviće vam raspoloženje.

Hladan tuš

Malo hladnija voda – samo pazite da ne bude baš previše hladna jer ne želite da se prehladite – pomoći će vam da se za “sekund” razbudite. Ako vam je hladan tuš previše za jutro, umijte se hladnom vodom, to će imati slične efekte.

Popijte čašu hladne vode

Isto kao i tuširanje ili umivanje, čaša hladne vode podići će nivo adrenalina u telu i ubrzati protok krvi do mozga, zbog čega ćete se brže razbuditi.

Kafu zamenite čajem

Ako, ipak, uživate u jutarnjem ritualu ispijanja kafe i prija vam topli napitak, pokušajte da ujutru pijete čaj. I ovaj napitak sadrži kofein, mada u znatno manjoj količini, a pritom dobro utiče na imunitet i krvni pritisak.

Napravite listu “jutarnje muzike”

Izdvojite nekoliko svojih omiljenih pesama i pustite ih ujutru kada ustanete – sigurno će vam pomoći da novi dan započnete raspoloženiji.