Lako do savršenog izgleda i kad ste na moru

Pripreme za more već su počele, a vi i dalje niste zadovoljni svojim izgledom. Ali, 'problem' možete rešiti i u vodi.

Iako svi tvrde da je plivanje najbolja vežba za telo u letnjim danima, morate i dodatno da trenirate.

Ojačajte ruke

Ispod jednog pazuha stavite bućicu ili bočicu vode i plivajte celom dužinom bazena. Koristite obe noge i slobodnu ruku, a potom bućicu stavite ispod drugog pazuha. Ponovite vežbu sa svakom rukom. Ove su vežbe odlične za jačanje mišića ruku.

Vežbe za celo telo

Uđite u bazen ili more, zaronite tako da vam je celo telo u vodi. Ako vam je to previše naporno jednostavno uđite u vodu do ramena. U rukama držite bučice i polako dignite desnu nogu. Nakon toga se pokušajte što više odraziti levom nogom tako da izronite iz vode. Isto vredi i za drugu nogu. Vežbu ponovite 20 puta. Korišćenjem jedne odrazne noge jača se celo telo.

Plivajte i vežbajte

Stanite u bazenu ili moru i jednom rukom podignite bučicu ili teg i plivajte najdalje što možete. Nakon toga bučicu stavite u drugu ruku i ponovite vežbu.