List je saopštio sinoć da “ostaje pri datoj priči”, koja se odnosi na objavljivanje Meganinog pisma njenom otuđenom ocu.

“Posebno kategorički demantujemo da je vojvotkinjino pismo redigovano na bilo koji način da bi promenilo njegovo značenje”, navodi se u saopštenju tabloida.

Advokatska kancelarija Šilings koja zastupa vojvotkinju od Saseksa, podnela je tužbu protiv lista zbog kako se tvrdi, kampanje objavljivanja netačnih tekstova koji nanose štetu njenom ugledu.

Tužba je podneta pred Visokim sudom protiv nedeljnog lista i izdavačke kuće Asošiejted Njuspejpers, zbog zloupotrebe ličnih podataka, kršenja autorskih prava i Akta o zaštiti podataka iz 2018. godine.

Vojvotkinjin suprug princ Hari takođe je juče objavio saopštenje u kome oštro napada medije zbog njihovog odnosa prema Megan. U dugačkom saopštenju objavljenom na sajtu vojvode i vojvotkinje od Saseksa, princ Hari je napisao da je “bolan” uticaj nametljivog medijskog pokrivanja naterao par da reaguje.

Istakao je da su Megan i on bili prinuđeni na ovakav potez zbog “nemilosrdne propagande”.

“Izgubio sam majku, a sada gledam kako moja supruga postaje žrtva istih moćnih sila”, rekao je princ Hari.