MISS WORLD 2017. EKSKLUZIVNO: Ko sve stoji iza organizacije najprestižnijeg takmičenja u domenu lepote (FOTO)

Vesna de Vinča
Promo

Najstarije i najvrednije svetsko takmičenje u lepoti, takmičenje koje okuplja preko 120 zemalja, a čije finalno veče se prenosi u direktnom ili odloženom prenosu 160 država ili skoro gleda dve milijarde gledalaca na planeti zove se - Miss World.

 

Ove godine, a već 7 put, turistička organizacija Kine pozvala je ovu manifestaciju da svojom ogromnom popularnošću baci još jednom ogromno svetlo na najlepši deo Kine, Sanyu.

Naravno da se to sve plaća i naravno da je Kina zemlja koja razume da lepota oficijalnih lepotica država sveta može da doprinese krucijalno povećanju ugleda, primamljivosti i broja turista u Hajnan provinciji, ostrvu veličine Vojvodine, gde je južni grad Sanya narastao toliko da je kombinacija Majamija i  Monte Karla.

Kažu da 10 miliona dolara košta dovođenje Miss World organizacije u neku zemlju, a da su troškovi kompenzacije takođe ogromni – hoteli, putovanja i transport, troškovi finalne večeri i itd.

Ali Julija Morli to ne radi samo da bi prikazivala lepotice. Ona to čini već godinama, 67. put da bi sakupila ogromna sredstva, milione dolara za pomoć deci sveta.

– Primitivno je ne shvatiti misiju Miss World-a i Julije Morli, direktorke ove organizacije koja je osmislila koncept “Lepota sa smislom“.  Svi oni koji potcenjuju značaj kampanje za humanitarne ciljeve i  sistem stvaranja modernih princeza, ambasadora lepote u svetu – žive u stereotipima i prošlim vremenima. Naporan rad, pripreme svih disciplina i očekivanja od ambasadorki lepote svih zemalja koje se tokom cele godine spremaju ne bi li se izborile za što bolji plasman nešto je što po kvalitetu izdvaja ovo takmičenje u domenu lepote i mode od svih drugih! Mnoge zemlje su već odavno shvatile da je zvanična mis amblen jedne države i da ona može pre svega promovisati turističku mapu stavljajući akcenat na ono što je najlepše i najprimamljivije – kaže Vesna de Vinča, nacionalni direktor Miss Worlda za Srbiju i Crnu Goru.

 

Vesna se nedavno vratila iz Kine gde je prisustvovala takmičenju i Gala večeri zajedno sa našim predstavnicama Miss Srbije Anđelijom Rogić i Miss Crne Gore Teom Babić.

– Pored svih disciplina koje takmičarke treba da pripreme, one moraju pokazati i svoj humanitarni rad kao ambasadorke svoje zemlje a ovo je ujedno i najveća odlika takmičenja. Izbor Miss World traje već 67 godina, a Mandla Mandela, najstariji unuk Nelsona Mandele  je već treću godinu u organizaciji i pomaže Juliji Morli u njenoj humanitarnoj misiji. Do sada je skupljeno nekoliko stotina miliona za pomoć deci sveta – otkriva nam Anđelija Rogić, predstavnica Srbije na ovom takmičenju.

 

– Godišnje, najmnogoljudnija zemlja Kina, ulaže na desetine miliona u organizaciju Miss World i već sedmi put grad Sanya prestonica je ovog takmičenja. Ovo nam govori koliko poverenja Kina već godinama ima u Juliju Morley i koliko su prepoznali doprinos takmičenja turizmu i afirmaciji Sanye – dodaje Vesna de Vinča.

Podršku ovoj organizaciji pružaju i globalni portali Missosology, Angelopedia i Global beauties, kao i društveni mediji.

– Medijski značaj izbora jedne devojke za Miss Srbije, Crne Gore, ili bilo koje zemlje na planeti a najviše izbor za Miss Sveta, Miss Universe ili Miss Earth, Miss Supranational meri se milionima gledalaca i pratilaca na društvenim mrežama ovih spektakala. Svaka finalistkinja ima dovoljno mogućnosti tokom mesec dana priprema da medijima govori o lepoti i potencijalnima svoje zemlje – kaže Vesna de Vinča.

Državna kompanija „The New Silk Road Group“ glavni je sponzor ovog takmičenja a predsednik ove važne državne institucije je David Lee  koji je podržao ovo takmičenje a naročito pobednicu, Miss Indie a sada Miss Sveta Manushi Chhillar.