Lutka 'Helou Kiti' japanske kompanije Sanrio u subotu 'slavi 40. rođendan', prenose danas japanski mediji.
Jednostavna, bela mačkica s crvenom mašnom, prvobitno nacrtana u tri poteza olovkom, popularna je u celom svetu čime je Sanrio za 40 godina zaradio milijarde. Povodom
„rođendana” igračke, u Los Anđelesu je nedavno otvorena izložba „U potrazi za slatkim svetom Helou Kiti”.
„Helou Kiti” je “nastupila” i u Hongkongu, letela je japanskom svemirskom sondom, a klubovi ljubitelja tog lika su osnovani u mnogim zemljama. Sanrio je proizveo više od 50.000 artikala s tom temom: sveske, olovke, kuhinjski pribor, elektronske uređaje, a od nedavno postoji i ogrlica „Helou Kiti” za pse.
Predstavnici japanske firme saopštili su da „Helou Kiti”, prvobitno namenjena devojčicama od 10 do 13 godina, sada privlači i mnogo starije jer im „ponovo daje pravo da se igraju i da ožive detinji deo ličnosti”. Sada je planu i proizvodnja „Helou Kiti” za muškarce.