Podatak nakon koga ih nećete gledati istim očima! Sa ovakvim znanjem se ide u kupovinu.

 

Cerealije, pahuljice, žitarice… sve su to nazivi za omiljeni doručak širom sveta. Lak je za spremanje, još lakši za konzumiranje.

U vreme kraja 18. i početka 19. veka na scenu stupa jedan od prvih proizvođača ovih poslastica – Džon Harvi Kelog. Džonu, međutim, glavna namera nije bila ta da ljudima obezbedi brz i lak doručak.

To je, naime, vreme kada se svaka seksualnost smatrala bogohuljenjem, a bestseleri bili su naslovi poput “Onanisanje: Bezbožnički greh i sve njegove stravične posledice”.

 

U to doba masovno je vladalo mišljenje da ne samo da će vas masturbacija dovesti direktno u pakao,već ćete se pre tog puta dobro namučiti sa velikim asortimanom stravičnih bolesti.

Džoin Kelog je tada bio tek vlasnik mentalne ustanove, i svim silama je podržavao mišljenje da masturbacija dovodi do silovitih promena raspoloženja, lošeg držanja, ukočenih zglobova, potrebe za začinjenom hranom, epilepsije i čitavog niza drugih bolesti. Nije to bilo tek puko propovedanje – Džon je toliko čvrsto verovao u to da nikada nije imao seksualne odnose sa svojom suprugom – spavali su u odvojenim sobama, a sva deca bila su im usvojena.

Tu dolazimo do čuvenih žitarica – Džon je, naime, pored mnogoborojnih bizarnih uverenja koja je gajio, smatrao i da meso i ukusna hrana podstiču i seksualne apetite. Zbog toga pacijenti u njegovoj ustanovi tim stvarima nikada nisu ni šrišli, već im je davao ovsenu i kukuruznu kašu, što su bili začeci brenda koji se iz toga izrodio. Džonov ideal bio je postignut – zdrav i obilan antimasturbatorski ručak!

Kasnije se posao proširio, moralna načela su zaboravljena, šećer se u proizvod stavljao u ogromnim količinama i – jedan brend i danas posluje punom parom!



loading...